اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

درصدد اعلام نهایی ریاست جمهوری تا فردا هستیم

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: پس از بسته شدن درب‌ها شمارش آرا آغاز می‌شود و درصدد هستیم که بتوانیم تا فردا نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کنیم.

درصدد اعلام نهایی ریاست جمهوری تا فردا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی امشب در ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه هم اکنون که به ساعات پایانی برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم آرامش و بی‌حاشیه بودن آن نشان‌دهنده توفیق نظام اسلامی و سیستم انتخاباتی در برگزاری انتخاباتی خوب و با آرامش و امنیت است، ادامه داد: انتخابات امسال در مقایسه با انتخابات مشابه قبل از امنیت بالاتر و مشارکت بسیار خوبی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها در سطح کشور و استان نشان می‌دهد که عدد مشارکت رو به افزایش است و امیدواریم که انتخابات 24 خرداد به انتخاباتی پر رای و با مشارکت حداکثری تبدیل شود، افزود: نظام اسلامی ما در برگزاری انتخابات امروز، ذره‌ای از اصول قانونی عقب‌نشینی نکرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات امروز پاسخ دندان‌شکنی به تحریم‌های فلج‌کننده دشمن است.

وی به برگزاری انتخابات شوراها در 36 شعبه‌ عشایری در سطح استان اشاره کرد و افزود: با وجود این سطح گسترده‌ انتخابات محلی و وجود ابهامات قانونی که می‌توانست حاشیه‌ساز شود به جز یکی دو مورد جزیی در برخی از شهرستان‌ها، هیچ مورد دیگری حتی به صورت بسیار کم ارزش هم رخ نداده است.

اسماعیلی اضافه کرد: در تامین تعرفه‌های شعب اخذ رای مشکلی نداشتیم و با این وجود در چند شهرستان با مشکلی جزئی در زمینه‌ی کمبود تعرفه مواجه شدیم که به سرعت تامین و توزیع شد.

وی ضمن پیش بینی مشارکت 80 درصدی در انتخابات امروز ادامه داد: هم اکنون با توجه به سیستم نرم‌افزاری در شعب اخذ رای، شمارش آرا بلافاصله پس از پایان ساعت اخذ رای و بسته‌شدن درب‌ها آغاز می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه تعداد آرای صندوق‌های ریاست جمهوری پس از شمارش، صورت‌جلسه شده و وارد سامانه‌ جامع می‌شود، تاکید کرد: درصدد هستیم که در روز شنبه جمع‌بندی نتایج ریاست جمهوری را اعلام کنیم که این امر به صورت متمرکز از سوی وزارت کشور صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان نامزدها تا پایان شمارش آرا و تنظیم صورت‌جلسه در پای صندوق‌های رای حضور دارند، گفت: همه کاندیداها تمکین در برابر قانون را پذیرفتند و همه عملیات انتخابات در منظر نمایندگان نامزدها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/63001/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول