اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور ـ 9

‌پیش‌بینی مشارکت 85 درصدی مردم آران و بیدگل در انتخابات‌

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آران وبیدگل گفت: با توجه به میزان مشارکت مردم این شهرستان تاکنون پیش‌بینی می‌شود این میزان به بیش از 85 درصد برسد.

‌پیش‌بینی مشارکت 85 درصدی مردم آران و بیدگل در انتخابات‌

روح الله سلگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان با تقدیر از حضور حماسی مردم آران وبیدگل، زبان را در وصف حضور حماسی مردم این شهرستان در انتخابات امروز قاصر خواند و اظهار داشت: حضور پرشور و بابصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی، لبیکی بر خواسته رهبر معظم انقلاب، مبنی بر حضور حداکثری و شور سیاسی است.

به گفته وی بعد از حضور حماسی مردم در 22 بهمن، دشمنان به این فکر بودند که تورم و گرانی موجود در کشور موجب ناامیدی و سرخوردگی مردم بشود اما حضور پرشور مردم ایران در صحنه انتخابات یک «نه» بزرگی به سناریوهای غرب ازجمله آمریکا و اسرائیل است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم ایران در انتخابات امروز سبب می‌شود تا خیالبافی‌های غرب و استکبار جهانی به کابوسی آشفته تبدیل شود.

سلگی حضور حماسی مردم را رأی به آرمان‌های امام و انقلاب خواند و عنوان کرد: این حضور نقطه عطف و اعتلایی برای نظام جمهوری اسلامی و نقطه زوالی برای دنیای غرب است.

به گفته وی، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب چراغ راهی برای سربلندی کشور است و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سبب شد تا حماسه سیاسی مدنظر مقام عظمای ولایت رقم بخورد.

سلگی، وحدت آران وبیدگلی‌ها را الگویی برای دیگران توصیف و تصریح کرد: وحدت آران و بیدگلی‌ها نکته بسیار راهبردی و استراتژیک برای منطقه است چراکه بستر رشد و توسعه این شهر در سایه همبستگی، همدلی و وحدت یکپارچه رقم می‌خورد و با نزدیکی دل‌های مردم، کار اجرایی نیز بهتر صورت می‌گیرد.

وی همچنین درمورد معیار انتخاب هیئت اجرایی و نمایندگان فرماندار گفت: هیئت اجرایی و کسانی که پای صندوق‌های رأی هستند براساس نظر معتمدان شهر و نمایندگان فرماندار از بین افراد باتجربه، بی‌طرف، بی‌غرض، متدین و کارآمد انتخاب شده‌اند.

69 شعبه اخذ رأی در آران وبیدگل فعال است که دو شعبه آن به صورت سیار آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

انتهای پیام/2406/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول