اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به رغم رسیدن به دقایق پایانی انتخابات

شعبات اخذ رأی فیروزکوه هم‏چنان شلوغ است

گزارش‏های واصله از شعب اخذ رأی فیروزکوه حاکی است که به رغم رسیدن به دقایق پایانی اخذ آرای مردمی، این شعبه‏ها هم‏چنان با ازدحام جمعیت مواجه است.

شعبات اخذ رأی فیروزکوه هم‏چنان شلوغ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بازدیدهای میدانی خبرنگار فارس از برخی شعبات و همچنین اخبار واصله از دیگر شعبات سطح شهر حاکی است به رغم فرا رسیدن دقایق پایانی حضور در عرصه باشکوه سه انتخابات در فیروزکوه، این شعبه‏ها همچنان با موج جمعیت و استقبال مردمی روبه‏رو است.

حضور پرشور و ازدحام جمعیت به گونه‏ای بوده که برخی افراد با نگاهی به ساعت‏های خود، خواستار تمدید مجدد مدت زمان رأی‏گیری شدند.

این افراد که به نظر می‏رسد به دلیل گرمای هوای امروز شهرستان، ساعات عصر را برای حضور در شعبات اخذ رأی انتخاب کرده‏اند، در صف‏های طولانی اخذ رأی کماکان امید دارند تا شاید در دقایق پایانی موفق به اخذ تعرفه‏ها و مرقوم کردن آرای خود شوند.

این گزارش حاکی است؛ 72 شعبه اخذ رأی در شهرستان فیروزکوه پیش‏بینی و مستقر شده که نسبت به دوره پیشین انتخابات در این شهرستان، افزایشی در حدود دو برابر داشته است.

از این تعداد، 15 شعبه در شهر فیروزکوه، 18 شعبه در شهر و روستاهای بخش ارجمند و مابقی شعبات در روستاهای بخش مرکزی مستقر است.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول