اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بوگدانوف: تسلیح معارضان راهکار سیاسی را با شکست مواجه می‌کند

معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که تسلیح معارضان سوری عاملی منفی در تلاش‌های موجود برای فراهم کردن راهکار سیاسی برای بحران سوریه به شمار می‌آید.

بوگدانوف: تسلیح معارضان راهکار سیاسی را با شکست مواجه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «لبنان 24»، «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که تصمیم تسلیح معارضان عاملی منفی است که تلاش های موجود برای حل سیاسی بحران سوریه را با شکست روبرو می‌کند.

وی افزود: مسکو همانگونه که پیشتر توافق کرده آماده است تا روز 25 ژنو در گفت‌وگوهای آماده سازی برای کنفرانس ژنو 2 شرکت کند.

بوگدانوف گفت: اغلب این مسائل به نتایج دیدار قریب الوقوع «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «باراک اوباما» همتای آمریکایی اش در حاشیه نشت گروه 8 در ایرلند شمالی که در روزهای 28 و 29 ماه جاری برگزار می‌شود بستگی دارد.

پیشتر کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا کمک نظامی مستقیم برای مخالفان سوری را فراهم می‌کند.

سخنگوی کاخ سفید تأکید کرد که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا این تصمیم را بعد از آن اتخاذ کرد که پیش از آن به این نتیجه رسید که نیروهای طرفدار «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه علیه مخالفان از سلاح‌های شیمیایی استفاده کردند.

انتهای پیام/ص

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول