اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان اعلام کرد

مشا‌رکت گسترده مردم کرمان در ‌گرمای هوای‌ 50 درجه‌ای‌

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: با توجه به درخواست تمام شهرستان‌های استان کرمان رأی‌گیری در استان کرمان 2 ساعت تمدید شد.

مشا‌رکت گسترده مردم کرمان در ‌گرمای هوای‌ 50 درجه‌ای‌

جواد کمالی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به شلوغی و ازدحام در شعبه‌های اخذ رأی در تمام شهرستان‌های کرمان، تمام ستادهای انتخابی شهرستان‌ها درخواست تمدید ساعت رأی‌گیری را داشتند.

رئیس ستاد انتخابات کرمان تصریح کرد: گرمای هوای 40-50 درجه‌ای تاثیری در حضور باشکوه مردم به‌ویژه در شهرستان‌های جنوبی نگذاشته است و همچنان در صف‌های طولانی منتظر انداختن آرای خود به صندوق‌های رأی هستند.

وی بیان داشت: بر همین اساس درخواست ستاد انتخابات استان مبنی بر تمدید مهلت انتخاب به وزارت و ستاد انتخاباتی کشور ابلاغ شد که یکی دو ساعت به زمان رأی اضافه شد و در صورت ازدحام جمعیت و طولانی بودن صفوف یک ساعت تمدید می‌شود.

کمالی با اشاره به پیگیری‌ها از هیئت‌های اجرایی و نظارتی انتخابات در شهرستان‌ها عنوان کرد: تا این لحظه هیچ گونه تخلفی در انتخابات از سوی هیچ کدام از کمیته‌های اجرا، ناظر و امنیت گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات کرمان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر توضیح اینکه در یکی از روستاها اختلافات قومیتی موجب درگیری میان افراد شده است، متذکر شد: همیشه اختلافات سلیقه‌ای امری طبیعی بوده و این درگیری در پای صندوق‌های رأی نبوده است.

انتهای پیام/80028/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول