اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی با رهبری تجدید بیعت کردند

فرماندار لنده گفت: مردم شهرستان لنده همگام با سایر بلاد ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رأی با رهبر و مقتدای خود تجدید بیعت کردند.

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی با رهبری تجدید بیعت کردند

سید یداله فاطمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، به برگزاری انتخابات در 39 شعبه اخذ رأی در لنده اشاره و اظهار داشت: صندوق‌های روستاهای صعب‌العبور دیروز عصر جهت اجرای فرآیند انتخابات اعزام شدند و امروز به طور کامل استقرار پیدا کردند.

وی افزود: صندوق‌های شهری هم به طور همزمان با سراسر کشور شروع به اخذ رای مردم شریف شهر لنده کرده و هم اکنون روند انتخابات در این شهرستان بسیار عالی است.

فرماندار لنده تصریح کرد: از نظر مسائل پشتیبانی و نیاز خودرویی الحمدالله با تمهیداتی که از قبل صورت گرفت هیچ گونه مشکلی وجود نداشته است.

فاطمیان افزود: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات درحال سعی و تلاش جدی برای برگزاری انتخاباتی پاک و پرشور هستند و مردم با حضور چشم‌گیر و حماسی خود نهایت همکاری لازم را با این عزیزان داشتند.

وی اذعان داشت: از نامزدهای محترم دوره چهارم انتخابات شوراهای اسلامی کمال تقدیر را داریم چرا که سعی کردند حرمت و جایگاه و شان و منزلت مردم را حفظ کرده و به خاطر رفاه حال مردم از خیلی از حقوق قانونی خود گذشتند به گونه‌ای که درمیان شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ رعایت کردن مسائل تبلیغاتی شهرستان لنده رتبه اول را داشته که این خود یک نوع نگاه مثبت به سمت شهری آرمانی است که نامزدهای محترم شورای اسلامی شهر لنده رعایت کردند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به جایگاه استان در انتخابات گذشته اشاره کرد و گفت: امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضوری چشمگیر در پای صندوق‌های رای همانند انتخابات گذشته جایگاه و رتبه اول را به فضل و کرم خداوند متعال کسب خواهند کرد و بصیرت و ولایت مداری را بار دیگر به رخ جهانیان خواهند کشید.

فرماندار لنده افزود: مردم شهرستان لنده  همگام با سایر بلاد ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رأی با رهبر و مقتدای خود تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/82013/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول