اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از مرند گزارش می‌دهد

موج جدید حضور حماسی مردم مرند در پای صندوق‌های رای

مردم غیور مرند از عصر امروز با ادامه حضور حماسی در پای صندوق‌های رای، در حال ادای تکلیف ملی و الهی خود هستند.

موج جدید حضور حماسی مردم مرند در پای صندوق‌های رای

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، مردم همیشه در صحنه شهرستان مرند از همان ساعات آغاز رای‌گیری و حتی قبل از برگزاری انتخابات دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا و دور یازدهم ریاست جمهوری در شعبات اخذ رای حاضر شده و دوشادوش یکدیگر در حال خلق حماسه‌ای از حضور باشکوه و حماسی در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران هستند.

اهالی مرند بار دیگر به صحنه آمده‌اند تا وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و یک‌بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک بگویند.

اغلب شعبه های اخذ رای در شهرستان مرند با ازدحام جمعیت روبه‌روست و در حالی که به ساعات پایانی اخذ رای نزدیک می شویم، شهروندان در حال پیگیری برای یافتن شعبات خلوت‌تر هستند.

با وجود اینکه تاکنون انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری تا ساعت 20 تمدید شده پیش‌بینی می شود کار اخذ رای از شهروندان تا پاسی از شب ادامه داشته باشد.

مطابق اعلام ستاد انتخابات مرند، کمبود تعرفه ای در 164 شعبه اخذ رای این شهرستان گزارش نشده ولی آمادگی لازم برای تامین تعرفه مورد نیاز در ساعات آتی وجود دارد.

آگاهی سیاسی مردم

در همین حال رئیس ستاد انتخابات و فرماندار مرند گفت: شرکت در انتخابات وظیفه دینی هر شهروند است و مردم که همواره در صحنه حضور داشته‌اند با حضور موثر و بصیرت کامل علاوه بر حضور در این انتخابات فرد اصلح‌ را برای ساختن ایرانی آباد و سرافراز انتخاب می‌کنند.

«بهنام رضوانی» در حاشیه بازدید از چند شعبه اخذ رای مرند به خبرنگاران اظهار کرد: مردم مرند که از شناخت و آگاهی‌ سیاسی بالایی برخوردارند، در تمام عرصه‌های سیاسی و علمی حضور داشتند و خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در روند برگزاری باشکوه انتخابات امروز وجود نداشته است، افزود: با برنامه ریزى و تعاملاتى که از قبل بین هیأت نظارت و هیأت اجرایى شهرستان مرند صورت گرفته امید می رود با حفظ امانتدارى و تداوم حضور همه جانبه مردم، شاهد انتخابات باشکوه تر در این شهرستان خواهیم بود.

رضوانی تاکید کرد: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که انتخابات در کمال صحت و سلامت با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود.

خنثی شدن نقشه‌های دشمنان

امام جمعه مرند هم گفت: مردم رشید ایران با آگاهی در پای صندوق رأی حضور دارند و درصدد این هستند که نام بلند آوازه ایران را بار دیگر بر زبان جهانیان جاری کنند.

حجت الاسلام «علی نعمت زاده» در حاشیه حضور در یکی از شعبه های اخذ رای به خبرنگاران گفت: امید است نقشه‌های شوم دشمنان بعد از انتخابات خنثی شده و ملت سرافراز ایران همچنان به راه سعادت و توسعه ادامه دهد.

وی با تأکید بر کنار گذاشتن رقابت‌ها و اختلاف‌نظرها بعد از انتخابات، افزود: شهروندانی که برای رأی دادن، پای صندوق‌های أخذ رأی نرفته‌اند، هرچه زودتر برای انجام این امر مهم اقدام کنند. 

انتهای پیام/60001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول