اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

دروغ‌های استکبار یک بار دیگر برملا شد

امام جمعه بندرعباس گفت: حضور همه‌جانبه مردم ایران در انتخابات یک بار دیگر دروغ‌های استکبار را بر ملا کرد.

دروغ‌های استکبار یک بار دیگر برملا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک مناسبت‌های هفته، اظهار داشت: امروز یکی از روزهای مهم و تاریخی در روزشمار انقلاب اسلامی ایران است که از همان ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری مشخص شد که مردم ایران اسلامی یک بار دیگر برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در ساعات اولیه امروز در روند و پروسه رأی‌گیری در هرمزگان، قابل تقدیر و ستودنی بوده است، پیش‌بینی کرد که ملت ایران امروز یک بار دیگر دهان جهانیان را حضور خود در این میدان مهم از تعجب باز خواهد کرد.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه در سی و چهار سال اخیر ملت بارها و بارها به دشمن سیلی زده است، اضافه کرد: اما دشمنان بی‌عقل ایران اسلامی و این ملت شریف سر عقل نمی‌آیند و راه احترام به ملت را در پیش نمی‌گیرند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در سه دهه اخیر، انقلاب خدمات قابل توجهی را به نظام و بخش‌ها و مناطق مختلف در حوزه‌های عمرانی و سایر حوزه‌ها داده است، اضافه کرد: امروز به همت و برکت انقلاب برق و آب در دورافتاده‌ترین نقاط ایران نیز رفته است.

وی با بیان اینکه استکبار همواره با حربه دروغ و تهمت گام در راه تخریب انقلاب و دستاوردهای آن در کشور گذاشته است، افزود: استکبار خود نیز می‌دانند که دروغ‌هایش دیگر بر ملت تأثیری ندارد و امروز یک بار دیگر دروغ‌های دشمن در جلوی چشم همه برملا شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه سخنان خود با اشاره و برشمردن مناسبت‌های هفته پیرامون سالروز تأسیس دانشگاه ‌آزاد، ولادت امام سجاد (ع)، امام حسین و حضرت ابوالفضل (ع) مباحثی را مطرح کرد.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول