اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد

فراهم شدن امنیت یک‌هزار و 454 صندوق اخذ رای در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: این نیرو امنیت لازم برای یک‌هزار و 454 صندوق اخذ رای را در این استان فراهم کرده، به گونه‌ای که برای هر صندوق سه تا هشت نفر نیرو تعیین شده است.

فراهم شدن امنیت یک‌هزار و 454 صندوق اخذ رای در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت لازم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ایجاد شده است، افزود: امروز حضور مردم در انتخابات بسیار خوب و مطلوب بوده که این حضور در امنیت کامل فراهم شده است تا حماسه سیاسی در سطح کشور و استان بوشهر محقق شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برابر قانون، متولی تامین نظم و امنیت انتخابات در حوزه‌های رای و بعد از انتخابات است، تصریح کرد: امروز برای برقراری امنیت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همه تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است، به گونه‌ای که تاکنون هیچ موارد ناامنی گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای انتظامی استان بوشهر امنیت لازم برای یک‌هزار و 454 صندوق اخذ رای در این استان فراهم کرده‌اند، بیان کرد: برای تامین امنیت در انتخابات در استان بوشهر ضمن استفاده از نیروهای فرماندهی انتظامی استان بوشهر از نیروهای مسلح استان نیز بهره جسته‌ایم.

عباس‌زاده تاکید کرد: با اقدامات و امکانات فراهم شده، هر جا که لازم است در کمترین زمان ممکن، نیروهای تحت امر به مناطق اعزام می‌شوند.

وی کنترل طرح‌های ترافیکی را از دیگر وظایف فرماندهی انتظامی استان بوشهر عنوان و بیان کرد: امروز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در کلیه شهرها به ویژه در مرکز استان بوشهر طرحهای ترافیکی اجرا شده است که با هماهنگی به عمل آمده در صورتی که نیاز به نیروی جدید باشد از عزیزان دریابانی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول