اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بوشهری‌ها خلق حماسه سیاسی را رقم زدند

استاندار بوشهر گفت: مردم استان بوشهر با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خلق حماسه سیاسی را محقق کردند.

بوشهری‌ها خلق حماسه سیاسی را رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند بعد از ظهر امروز پس از بازدید از شعبه‌های اخذ رای در شهر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در استان بوشهر از همان آغاز رای‌گیری مطلوب و با نشاط برگزار شده و حضور پرشور مردم در شعبه‌های اخذ رای نشانگر خلق حماسه سیاسی در استان بوشهر است.

وی از برنامه‌ریزی و عملکرد مطلوب فرماندهی انتظامی استان بوشهر در انتخابات قدردانی کرد و گفت: هوشیاری و فعالیت‌های مطلوب فرماندهی انتظامی استان بوشهر با همکاری سایر نیروهای امنیتی در مراحل مختلف انتخابات، باعث شد فضایی بسیار خوب و با نشاط در استان فراهم شود.

استاندار بوشهر پیش‌بینی کرد: در ساعات باقی‌مانده از رای‌گیری با امنیت بسیار خوبی که ایجاد شده است، حضور مردم گسترده‌تر و خلق حماسه سیاسی ماندگار شود.

حسنوند با بیان اینکه هیچ ناامنی در انتخابات مشاهده نشده است، تاکید کرد: این امر نشان‌دهنده آن است که عملکرد نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.

وی یکی از بخش‌های بسیار مهم برای برقراری نظم و امنیت نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: مسئولیت ذاتی و اصلی نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت است که این مهم باعث شد در انتخابات امروز هم در حوزه‌های رای‌گیری و هم در میادین، معابر و در جای جای استان بوشهر نظم خوب و امنیت مطلوب حاکم شود به‌گونه‌ای که مورد رضایت همه مردم بوده است.

استاندار بوشهر افزود: در این فضا با تعامل نیروی انتظامی، مردم و نیروهای امنیتی و تدابیر مطلوبی که اندیشیده شده بود، هیچ مشکلی ایجاد نشد.

حسنوند تصریح کرد: امروز که رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار شده است، آرایش نیروهای انتظامی برای تامین امنیت در مکان‌های مختلف با همراهی برخی از مسئولان بسیار مطلوب بوده است.

وی تاکید کرد: تا پایان انتخابات هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول