اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

یک رأی هم برای کشور افتخارآفرین است

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه حتی یک رأی نیز عامل کسب افتخار برای ایران اسلامی است، از مردم خواست در فرصت باقیمانده حضور خود را در حماسه سیاسی به ثبت برسانند.

یک رأی هم برای کشور افتخارآفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ابرکوه اظهار داشت: امروز روز خلق حماسه ماندگار سیاسی در تاریخ کشور و انقلاب است و مردم برای ایجاد تحول در کشور و تشکیل دولت جدید در نظام سیاسی و اجرایی به پای صندوق های اخذ رأی می‌روند تا با انتخاب نامزد اصلح، سرنوشتی شیرین را به لطف خدا برای کشور رقم زنند.

وی افزود: بدخواهان ملت تاکنون تلاش زیادی کرده‌اند تا انگیزه را از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات بگیرند، اما مردم خوب می‌دانند که حتی یک رأی هم در استقلال، عزت و اعتلای کشور و نظام موثر و کارگشا است.

حسینی گفت: انتظار دارم در فرصت باقیمانده کسانی که تاکنون موفق به دادن رأی نشده‌اند به پای صندوق رأی بروند و کسی را که متدین، کاردان و کارآمد و با کفایت است انتخاب کنند و زمام امور اجرایی کشور را به مدت چهار سال در اختیار او قرار دهند.

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: مسئله مهم این است که مردم کسی را برگزینند که بتواند کشور را با عقلانیت اداره کند و عامل تقویت نظام باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جوان، اذعان داشت: بدخواهان غربی سعی می کنند با ترویج فرهنگ فساد، زشت‌کاری، فحشا و منکر و مواد مخدر توسط باندهای هدایت شده برای جوانان خودمشغولی ایجاد کنند و آنان را از هرگونه ارزش علمی و دینی خالی کنند.

حسینی افزود: جوانان ما به هوش باشند، دست دشمن را بخوانند، آب به آسیاب آنان نریزند، آگاهی خود را تعمیق بخشند و نسبت به زندگی خود و خانواده و آینده احساس مسئولیت کنند.

خطیب جمعه ابرکوه همچنین سالروز تشکیل جهاد سازندگی را گرامی داشت و ابراز داشت: جهاد نهادی مولود انقلاب و در بستر انقلاب رشد و بالندگی یافته و موجب پیشرفت و عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم شده است.

وی در پایان یادآور شد: حدیث جهاد، حدیث ایمان و ایثار است چون علاوه بر خدمات عمرانی و آبادانی در دوران دفاع مقدس نیز جهادگران به عنوان سنگر سازان بی سنگر در راستای دفاع از انقلاب و کشور برای سنگرنشینان جبهه توحید نقشی ماندگار داشتند.

انتهای پیام/2464/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول