اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

صاحبان شناسنامه‏‏های مهر نخورده متضرران اصلی امروز هستند

امام جمعه سمنان گفت: صاحبان شناسنامه‏‏های مهر نخورده و کسانی که در انتخابات شرکت نکرده‏اند، متضرران اصلی امروز هستند.

صاحبان شناسنامه‏‏های مهر نخورده متضرران اصلی امروز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و نمازگزاران سمنانی برگزار شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ملت ایران باید با حضور میلیونی در انتخابات، دشمن را منزوی کنند و توطئه‏ها را خنثی سازند و باید به این امر توجه شود.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در برهه کنونی تلاش می‏کنند تا انتخابات به خوبی برگزار نشود یا کمرنگ باشد اما ملت ایران به خوبی پاسخ آن‌ها را می‏دهند.

امام جمعه سمنان افزود: شورای امنیت امروز می‏گوید انتخابات ایران را قبول نداریم و حرف ما این است که به درک که قبول ندارید؛ مگر ما به تایید شما نیاز داریم که قبول داشته باشید یا نه.

شاهچراغی بیان داشت: بدون شک در حال حاضر و با شرایطی که بر کشور حاکم است، کسی ضرر می‏کند که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت نکرده باشد.

وی تصریح کرد: کسانی که شناسنامه‏هایشان مهر انتخابات را نخورده باشد، بدون تردد متضرران اصلی این معرکه هستند و این خسران را دیگر با هیچ چیزی نمی‏توان جبران کرد.

امام جمعه سمنان گفت: امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده نشود؛ چراکه در این صورت مردم و مسئولان کشور به زحمت می‏افتند و هزینه مضاعفی نیز به نظام تحمیل می‏شود.

انتهای پیام/2249/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول