اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد

بیش از 57 هزار نفر در گناوه واجد شرابط رای دادن هستند

فرماندار گناوه گفت: پنجاه و هفت هزار و 424 نفر رای دهندگان واجد شرایط در شهرستان گناوه هستند.

بیش از 57 هزار نفر در گناوه واجد شرابط رای دادن هستند

غلامعلی حبیبی منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه با تاکید بر برگزاری انتخابات  بدون حاشیه عنوان داشت: مشکلات موجود را باید با با مدیریت صحیح در مسیر قانون قرار بدهیم چرا که همه این تلاش ها  مقدمه‌ای برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی تصریح کرد: به ازای هر 10 صندوق یک بازرس از هیئت بازرسی  برای سرکشی به صندوق‌ها و نظارت بر چگونگی روند برگزاری انتخابات وجلوگیری از هر گونه تخلف  مشخص شده‌است.

حبیبی منش اضافه کرد: یک روز قبل از برگزاری انتخابات محل شعب اخذ رای از تمامی تبلیغات وعکسها پاکسازی شد. پنجاه و هفت هزار و 424 نفر رای دهندگان واجد شرایط در شهرستان گناوه هستندکه ازاین تعداد 8381 نفر مربوط به بخش ریگ است و همچنین تعداد 1584 نفر رای اولی در گناوه وبخش مرکزی و271 نفر رای اولی در بخش ریگ است.

فرماندار گناوه توضیح داد: حضور نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری در پای صندوق‌های رای نسبت به تعداد کل صندوق‌ها یعنی 83 صندوق 50 در صد یعنی به ازای هر دو صندوق یک نفر واز نمایندگان کاندیداهای شورای شهر در پای صندوق‌های رای نسبت به تعداد کل صندوق‌ها  20 درصد است.در مسائل سیاسی همه ما باید تابه نظر مقام معظم رهبری باشیم  واصل اساسی مورد نظر رهبری حضور حداکثری همه اقشار جامعه  پای صندوق‌های رای است.

حبیبی منش عنوان کرد: امروز وظیفه ما پیش بینی و پیش‌گیری تمامی مسائل امنیتی است چرا که هر مسئله و نکته کوچکی هم اهمیت دارد وپیش زمینه مسائل ومشکلات بزرگتر است.

فرماندار گناوه با اشاره به سیستماتیک بودن برنامه‌های انتخابات افزود: تاکنون همه فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های انتخاباتی شهرستان همزمان ومطابق با برنامه وزارت کشور انجام گرفته است.

حبیبی منش گفت: تمامی جلسات آموزشی اعضا و کاربران رایانه انتخابات به خوبی برگزار واعضا در همه موارد توجیه کامل شده اند.

وی در پایان از تمامی اعضا ی هیات اجرایی، نظارت وبازرسی خواست  که در عین رعایت اصل بی‌طرفی وقانون مداری  وبدون جانبداری از شخص خاصی مردم را دعوت به حضور در پای صندوق‌های رای کنند و تاکید کرد: سعی همه بر این باشد که در ساعات اولیه شروع انتخابات اقدام به دادن رای کرده و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند چرا که باعث ازدحام جمعیت  وبروز برخی مشکلات  در ساعات پایانی رای گیری می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول