اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

امروز روز حماسه‌آفرینی و خلق افتخار و سربلندی ایران است

فرماندار اراک از مردم خواست آگاهانه به فرد مورد نظر خود رأی دهند چراکه امروز روز حماسه‌آفرینی و روز خلق افتخار و سربلندی ایران است.

امروز روز حماسه‌آفرینی و خلق افتخار و سربلندی ایران است

مسلم پورقاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: حضور آگاهانه در کنار انتخاب آگاهانه معنا می‌‌یابد و مردم باید نامزد مورد نظر خود را  آگاهانه و از روی شناخت کامل انتخاب کنند.

وی با بیان این‌که حضور پر شور مردم در انتخابات خنثی کننده تفکرات، برنامه‌ریزی‌ها  و سیاست‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی است، ادامه داد: جای بسی افتخار است که بار دیگر مردم آزاده اراک در نخستین ساعات أخذ رأی در محل أخذ آرا حاضر و به دعوت رهبر خود لبیک گفته‌اند.

فرماندار اراک با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی تصریح کرد: این حضور نشانگر بلوغ سیاسی مردم آزاده ایران اسلامی است و دشمنان باید از این حضور درس بگیرند.

پورقاسمیان ادامه داد: مردم همیشه در صحنه اراک ضمن خلق حماسه‌ای بزرگ و افزودن‌ برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران، بذر یأس و ناامیدی را در دل دشمنان خواهند نشاند.

وی تصریح کرد: نباید تنها رأی دادن هدف مردم باشد، بلکه مردم باید بدانند به چه کسی رأی می‌دهند چراکه قرار است فردی را برای چهار سال آینده انتخاب کنند که سرنوشت کشور و شهر و روستا را به دست می‌گیرد.

فرماندار اراک با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی اظهار داشت: مردم هوشیار و آزاده ایران امروز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های أخذ رأی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را خوار و ذلیل می‌کنند.

پورقاسمیان ادامه داد: حضور گسترده و پرشور مردم در نخستین ساعات اولیه روز و در ادامه آن ‌در شعبه‌های أخذ رأی برای هیچ کس قابل باور نیست و این نشان دهنده عشق و علاقه وصف نشدنی این مردم به جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به پیام این حضور گسترده برای دشمنان داخلی و خارجی تصریح کرد: دفاع از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین پیامی است که ملت غیور و سرافراز ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی به دشمنان می‌دهند.

پورقاسمیان گفت: مردم ایران ضمن عمل به وظایف شرعی و قانونی خود بار دیگر با شعور و آگاهی به عزت‌مندی ایران اسلامی رأی دادند.

فرماندار اراک گفت: مردم باید با دقت به کسی رأی بدهند که دغدغه کشور دغدغه همیشگی‌اش باشد، خود را وقف خدمت کند و پست و مقام را ابزاری نه برای کسب هدف بلکه برای خدمت به مردم بداند.

پورقاسمیان با اشاره به توجه تمام جهان به انتخابات امروز کشور افزود: امروز همه دشمنان و رسانه‌های دنیا نظاره‌گر حضور مردم در انتخابات هستند و مردم باید با حضور گسترده در انتخابات تمامی معادلات و پیش‌بینی‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/87001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول