اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرباز

مردم شهرستان سرباز به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرباز گفت: مردم شهرستان سرباز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای از ساعات اولیه انتخابات به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

مردم شهرستان سرباز به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند

محمداکبر چاکرزهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرباز اظهار داشت: 156 شعبه اخذ رای در شهرستان سرباز آرای مردم را جمع آوری می کنند.

وی افزود: 115 شعبه سیار و مابقی ثابت است.14 شعبه اخذ رای در این شهرستان شهری و مابقی روستایی هستند.

این مقام مسئول از استقبال خوب مردم برای شرکت در انتخابات خبر داد و گفت: ملت ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در این عرصه حضور یافته‌اند و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

چاکرزهی یادآور شد: مردم مرزدار و همیشه درصحنه سرباز از ساعات اولیه شروع رای گیری در صف انتخابات حضور داشته و لحظه به لحظه به جمعیت آنها در شعب اخذ رای اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه 285 روستای واجدالشرایط رای‌گیری در این شهرستان وجود دارد خاطرنشان کرد: صندوق‌های رای‌گیری در دورترین نقاط این منطقه مستقر است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرباز از مردم خواست با مراجعه شعب خلوت‌تر، روند انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند که مجریان انتخابات با ازدحام جمعیت مواجه شوند.

انتهای پیام/75004/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول