اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

خلق حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری در حال تکمیل شدن است

استاندار البرز گفت: خلق حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری با حضور لحظه به لحظه مردم در پای صندوق‌های رأی در حال تکمیل شدن است.

خلق حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری در حال تکمیل شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، اصغر عربیان دقایقی پیش با حضور در شعب اخذ رأی شهرستان ساوجبلاغ و مصلای این شهرستان اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور به موقع و پرشور خود در انتخابات بار دیگر پیمان مجددی  با آرمان‌های انقلاب و رهبری بستند و خلق حماسه سیاسی را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: هر چند دشمنان تلاش‌های بسیار زیادی را برای عدم حضور مردم در این انتخابات انجام دادند اما امروز شاهد آن هستیم که آن همه تلاش بی‌فایده بوده و دشمنان نتواسنتند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

این مسئول با بیان این که امروز اقتدار و ولایتمداری ملت ایران برای چندمین بار در پیش چشم جهانیان به ظهور رسید افزود: حمایت و پشتیبانی ملت ایران سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

عربیان با بیان اینکه انتخابات به صورت رسمی تا ساعت 18 ادامه دارد، از شهروندان خواست با حضور به موقع پای صندوق‌ها پای بندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رسانده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به حضور نزدیک به سه هزار نامزد برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز تصریح کرد: شناخت این تعداد افراد برای شهروندان تا اندازه زیادی دشوار شده است. بر این اساس مردمی که پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند باید به شناخت اصلح از میان نامزدهای اعلام شده، اهتمام ورزیده و اسامی افراد شایسته را در برگه‌های اخذ رای ثبت کنند.

عربیان پس از بازدید از شعب اخذ رِ در شهرستان ساوجبلاغ برای بررسی شعب اخذ رأی شهرستان نظرآباد، به سمت این شهرستان حرکت کرد.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول