اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

24 خرداد مظهر تحقق شعار حماسه سیاسی است

استاندار زنجان گفت: 24 خرداد مظهر تحقق شعار حماسه سیاسی است.

24 خرداد مظهر تحقق شعار حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،‌ محمد رئوفی‌ن‍ژاد ظهر امروز در جریان بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان زنجان اظهار کرد: از روزهای قبل از آغاز انتخابات عوامل اجرایی انتخابات به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای آماده‌سازی تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات بودند.

وی با بیان اینکه پس از تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی در ستاد‌های مختلف روز موعود و روز خلق حماسه سیاسی فرا رسیده است، اضافه کرد: امروز مظهر تحقق حماسه سیاسی سال است و روزی است که باید همه ملت ایران ادای دین خود را نسبت به شهدا و امام راحل اعلام کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز مهمترین موضوع اخذ آرای مردم به نحو احسن است،‌ تصریح کرد: خوشبختانه با بازدیدهای به عمل آمده شور و نشاط انتخاباتی در استان حاکم است.

وی با بیان اینکه در عرصه کشوری نیز حضور مردم همچون استان زنجان باشکوه و چشمگیر است، تصریح کرد: نشاط حاکم نشان از اراده و عزم ملت ایران و باورهای دینی آن‌ها است.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از تعداد شعبات اخذ رای موجود در استان زنجان افزود: با آمار گرفته شده امروز 930 شعبه اخذ رای در استان زنجان فعال است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با بازرسی‌های به عمل آمده فرآیند رای‌گیری در استان با امنیت کامل در حال انجام است.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه در استان زنجان 709 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد: همچنین امسال 27 هزار رای اولی در استان زنجان پای صندوق‌های رای حاضر شده و سرنوشت کشور و شهر و روستای خود را تعیین می‌کنند.

وی در ادامه به مشارکت بیش از 90 درصدی مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم امسال مشارکت مردم بیش از ادوار گذشته باشد.

رئوفی‌نژاد خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان از ولایت‌پذیری آن‌ها و همچنین زمان‌شناسی آن‌ها است.

وی با بیان اینکه امسال نیز انتظار می‌رود، حضور مردم با حضور باشکوه شعار حماسه سیاسی را تحقق بخشند، افزود:‌ امیدواریم امسال نیز مردم استان از امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده و حماسه‌ای ماندگار بیافرینند.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به فتنه‌های دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب گفت: دشمن از فتنه‌های خود بر نمی‌تابد و در این روز چشم همه جهانیان به ایران دوخته شده است.

وی با بیان اینکه فتنه در دستور کار دشمن قرار دارد، اضافه کرد: مراقبت و هوشیاری مردم و مسئولان موجب خنثی شدن فتنه‌های دشمنان می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه راهکار خنثی کردن فتنه‌های دشمنان همدلی و حضور باشکوه مردم در انتخابات است، اضافه کرد: امیدواریم با حضور باشکوه مردم بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات مردم ایران رقم بخورد.

انتهای پیام/73005/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول