اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

نامزدهای ریاست جمهوری و هواداران آنان، عمل به قانون را تا آخر انتخابات رعایت کنند

امام جمعه چرام با بیان اینکه حماسه سیاسی که از مدت‌ها منتظر آن بودیم فرا رسید، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری و هواداران آنان، عمل به قانون را تا آخر انتخابات رعایت کنند.

نامزدهای ریاست جمهوری و هواداران آنان، عمل به قانون را تا آخر انتخابات رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی، عبادی این هفته با اشاره به خطبه اول و با اظهار تاسف از اینکه بسیاری از مشکلات امروزه ما به خاطر بیان مطالبی است که هیچ گونه علم و اطلاعی راجع به آن نداریم، اظهار کرد: در آیه‌ای از قرآن به یکى از مهم‌ترین اصول زندگى اجتماعى اشاره شده است که نادیده گرفتن آن نتیجه‏‌اى جز هرج و مرج اجتماعى و از بین رفتن روابط انسانى و پیوندهاى عاطفى نخواهد داشت.

امام جمعه چرام تصریح کرد: اگر این برنامه قرآنى در کل جامعه انسانى و همه جوامع بشرى به طور دقیق اجرا شود بسیارى از نابسامانی‌ها که از شایعه ‏سازى و جوسازى و قضاوت‌هاى عجولانه و                          گمان‌هاى ‌بی‌اساس و اخبار مشکوک و دروغ سرچشمه می‌‏گیرد برچیده خواهد شد، در غیر این صورت، هرج و مرج در روابط اجتماعى همه جا را فرا خواهد گرفت.

*نامزدهای ریاست جمهوری و هواداران آنان، عمل به قانون را تا آخر انتخابات رعایت کنند

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی که از مدت‌ها منتظر آن بودیم فرا رسید، عنوان داشت: امروز با حضور پرشکوه خود حماسه سیاسی را به اوج می‌رسانیم و آنچه که باید همه مردم و نامزدهای ریاست جمهوری مد نظر داشته باشند عمل به قانون و تمکین در مقابل قانون است و باید از حوادث و فتنه سال 88 درس بگیریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: آنچه که باعث شد فتنه 88 به وجود آید و هزینه‌های بسیاری بر نظام تحمیل کند و شیرینی حضور گسترده مردم را تبدیل به تلخی کند عدم تمکین در مقابل قانون از سوی عده‌ای بود بنابراین باید بعد از پایان انتخابات هم به قانون پایبند بود و در مقابل قانون سر تسلیم فرود آورد.

*جوانان سرمایه‌های بی‌بدیل در عرصه‌های مختلف هستند

طزری در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان هستیم، این روز را خدمت همه جوانان این مرز و بوم اسلامی تبریک گفت و متذکر شد: نکته‌ای که خدمت جوانان عزیز عرض می‌کنم آن است که از این سرمایه خدادادی استفاده لازم را ببرید چرا که جوانی سرمایه‌ای است بی‌بدیل و غیر قابل برگشت بنابراین از این سرمایه درجهت تقویت معنویت و اخلاق و رشد استعدادهای دیگر استفاده کنید.

خطیب جمعه چرام با یادآوری اینکه آنچه بر مسئولان و آحاد جامعه لازم است بدانند آن است که برای برطرف شدن مشکلات جوانان خصوصاً مشکل بیکاری و ازدواج تمام توان خود را به کار ببرند، اذعان داشت:  همان قدر که جوان وجودش برای یک کشور نعمت است اگر از جوانان خوب استفاده نشود و مشکلات آنان حل نشود مایه زحمت و مشکل برای خانواده و جامعه خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد امام حسین (ع) و با اشاره به روز پاسدار گفت: امام حسین (ع)  کسی بود که با نثار جان خویش از اسلام پاسداری کرد و امروز نیز این نقش را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌دهد.

رئیس شورای فرهنگ اسلامی اضافه کرد:از بدو تشکیل سپاه تا کنون هرگاه دشمن قصد توطئه و اقدام عملی علیه نظام اسلامی را داشته است سپاه پاسداران در کنار نیروهای مسلح دیگر وارد عمل شده است و از خاک و عقاید نظام حفاظت کرده است و دشمنی‌های بی حد و مرز دشمنان علیه سپاه نشانه موفقیت سپاه در حراست از نظام اسلامی بوده است.

انتهای پیام/82002/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول