اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حضور رأی اولی‌ها

تک‌تک رأی‌ها دریای خروشان نفرت علیه دشمن ایجاد می‌کند

تک‌تک رأی‌ها از جمله رای اولی‌ها دریای خروشانی از نفرت و انزجار علیه دشمنان ایجاد و زمینه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

تک‌تک رأی‌ها دریای خروشان نفرت علیه دشمن ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، جمع زیادی از مردم این شهرستان به پای صندوق‌های رای آمده بودند؛ در بین رای‌دهندگان حضور جوانان و سالخوردگان به ویژه رأی اولی‌ها بسیار چشمگیر بود.

یکی از رأی اولی‌ها در گفت‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان در پاسخ به سئوال تاثیر حضور و رای جوانان در پیشرفت و اقتدار کشور اظهار داشت: حضور جوانان‌ در صحنه‌های‌ انتخابات‌ این‌ کشور در طول‌ زمان‌، یک‌ حضور شاد و مؤثر و تعیین‌ کننده‌ بوده‌، حالا هم‌ باید همین‌طور باشد در واقع‌ انتخابات‌ برای‌ جوانان‌ ما که‌ برای‌ اول‌ بار وارد این‌ صحنه‌ می‌شوند، جشن‌ تکلیف‌ سیاسی‌ است‌.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به جوانان دارند و بارها به عناوین مختلف آنان را مورد تشویق خویش قرار داده‌اند، لذا من به عنوان یک جوان کوهبنانی که برای نخستین مرتبه توفیق شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشورم را پیدا کرده‌ام، اعتقاد دارم تک‌تک این رای‌ها دریای خروشانی از نفرت و انزجار علیه دشمنان ایجاد و زمینه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

این جوان کوهبنانی تاکید کرد: از تمام دوستان و همسالان خود در خواست می‌کنم در نخستین فرصت به نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی مراجعه و خود را در پیشرفت و اقتدار کشور سهیم کنند.

در ادامه از یکی از سادات کوهبنان و پیرترین فرد مراجعه کننده به شعبه اخذ رای در مورد علت حضورش پرسیدم که گفت: خوشحالم که در سن 80 سالگی می‌توانم بار دیگر با کمر خمیده و عصا به دست در انتخابات شرکت کنم و رئیس جمهوری مردمی و خدمتگزار انتخاب کنم.

وی بیان داشت: خداوند حضرت امام راحل را رحمت کند و بر عمر رهبر انقلاب بیفزاید که ما را از ذلت و خواری دوران ستمشاهی نجات دادند، زیرا در آن دوران به جز زحمت چیزی عاید ما نمی‌شد و هیچ لذتی از زندگی خود نمی‌بردیم.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه شرعی مردم است که برای عزت کشور خود پای صندوق‌های رأی بیایند و به استقلال و آزادی کشور رای دهند و شخصی خدمتگزار را به مدت چهار سال انتخاب کنند، البته در زمان شاه انتخابات به این صورت برگزار نمی‌شد و آنان هر کس را که می‌خواستند، انتخاب می‌کردند.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول