اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش فتح: تشکیلات خودگردان تمام تلاش خود را برای ممانعت از انتفاضه سوم به کار گرفته است

یکی از رهبران جنبش فتح تاکید کرد تشکیلات خودگردان نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع انتفاضه فلسطینیان بکار گرفته است.

جنبش فتح: تشکیلات خودگردان تمام تلاش خود را برای ممانعت از انتفاضه سوم به کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «نبیل شعث» گفت که تشکیلات خودگردان تمام تلاش‌ خود را بکار گرفته تا از وقوع انتفاضه جلوگیری نماید و دلیل آن هم به ایدئولوژی مبتنی بر دوری از خشونت باز می‌گردد.

وی افزود که با این حال تشکیلات خودگردان نمی‌تواند عدم وقوع انتفاضه فلسطینیان را تضمین کند.

شعث همچنین در جمع خبرنگاران اسرائیلی در رام‌الله اظهار داشت: تشکیلات خودگردان برای ممانعت از اقدامات خشونت‌آمیز علیه شهرک‌نشینان و مرزهای اسرائیل هزینه‌های مالی زیادی می‌کند تا حدی که هزینه‌های مالی مربوط به تامین امنیت اسرائیل بسیار بالاتر از هزینه مربوط به دستگاه آموزش است.

شعث بار دیگر شروط فلسطینیان برای ازسرگیری مذاکرات را تکرار و تاکید کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تماس‌ها بین دو طرف را به شکست کشانده است.

وی همچنین ابراز عقیده کرد که «زیپی لیونی» مسئول مذاکرات سازش با فلسطینیان شرایط حقیقی برای پیشبرد مذاکرات در چارچوب ائتلاف کنونی دولت را ندارد.

مذاکرات سازش بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی از سال 2010 به دلیل بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به خواسته جهانی برای توقف شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری و قدس شرقی متوقف شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول