اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان در نخستین ساعات أخذ رأی:

شورای جدید کمک بیشتری به توسعه شهر خواهد کرد

استاندار همدان گفت: با ورود اعضای جدید با فکرهای نو در شوراهای شهر، به توسعه شهر کمک بیشتری خواهد شد.

شورای جدید کمک بیشتری به توسعه شهر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد صبح امروز در نخستین ساعات أخذ رأی با حضور در شعبه أخذ رأی شماره 32 مستقر در مرکز مخابرات دور آرامگاه بوعلی رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که حضور مردم از اول صبح در انتخابات پرشور است، اظهار داشت: مردم برای ادای حق و تکلیف خود پای صندوق‌های رأی آمدند و طبق گزارش از مناطق مختلف حضور مردم در انتخابات خوب است.

استاندار همدان افزود: در صورتی که برنامه‌ها اجازه دهد به شهرستان‌ها هم سفر خواهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده است، ادامه داد: هر آنچه که دشمنان برنامه‌ریزی کردند مردم ما عکس آن را انجام می‌دهند و با مشارکت گسترده خود توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کنند.

آزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اضافه شدن تعداد اعضای شورای شهر همدان به 15 نفر تصریح کرد: با افزایش تعداد اعضای شورا، تنوع افراد و فکرهای جدید در راستای کمک به توسعه شهر وارد شورای شهر خواهند شد.

وی ادامه داد: ورود با تخصص‌های مختلف فنی، مهندسی، فرهنگی و حتی روانشناسی جمع خوبی را شکل خواهد داد.

استاندار همدان عنوان کرد: شورای شهر و مدیریت شهری فقط مسائل عمرانی نیست و باید به مسائل حاشیه‌نشینی، فرهنگی و اجتماعی پرداخته شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شورای اسلامی در همه مناطق شهری و روستایی باید در راستای توسعه مناطق باشد و با ورود اعضای جدید شتاب بیشتری داده شود.

آزاد در ادامه با بیان این‌که شهردار را شورای شهر پیشنهاد می‌کند، افزود: شهردار را وزارت کشور با شرایط مندرج نیز تأیید می‌کند.

همچنین فرماندار همدان در ادامه با بیان این‌که بیش از 99 درصد مصوبات شورای شهر در کمیته تطبیق به تصویب رسیده است، گفت: اگر مصوبه‌ای خلاف قانون باشد، تصویب نمی‌شود.  

انتهای پیام/89019/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول