اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

حضور مردم کردستان از متوسط کشوری فراتر است

استاندار کردستان با اشاره به سابقه درخشان مردم کردستان در زمینه مشارکت در صحنه‌های مختلف، گفت: حضور مردم در این انتخابات فراتر از میانگین کشوری است.

حضور مردم کردستان از متوسط کشوری فراتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد مردم کردستان نه تنها در صحنه انتخابات بلکه در تمامی صحنه‌های دیگر سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده حضور قابل توجهی دارند.

وی مردم کردستان را پیشقدم در حماسه‌های حضور خواند و اضافه کرد: حضور 67 درصدی مردم این استان در آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی این موضوع را به اثبات رساند.

شهبازی آرای مردمی انداخته‌شده به صندوق‌های اخذ رأی را تیرهای ملت ایران بر قلب دشمنان خواند و گفت: تک‌تک آرایی که به صندوق انداخته می‌شود دشمنان را ناامید کرده و نسبت به نظام اسلامی مواضع خود را تغییر خواهند داد.

به گفته استاندار کردستان، اگر چه دشمنان در تلاش بودند تا مشارکت مردم را کم‌رنگ نمایند اما حضور باشکوه در اول وقت نشان از خلق حماسه می‌دهد و جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهد بود.

شهبازی خاطرنشان کرد: حضور بانشاط مردم کردستان در این انتخابات غیرمنتظره نیست چون این مردم ثابت کرده‌اند که در هیچ زمانی به نظام اسلامی پشت نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: مردم به توصیه و سفارش رهبر خود عمل می‌کنند و همه ما نیز به عنوان مسئولان به وجود چنین مردمی افتخار می‌کنیم و حضور آنان مسئولیت ما را در قبال خدمتگذاری به آنان سنگین‌تر کرده است.

انتهای پیام/79001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول