اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری رای خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دقایقی پیش با حضور در شعبه اخذ رای واقع در دبستان مرحوم کیانی شهرکرد، رای خوذ را به صندوق انداخت.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر آنچه امروز در جای جای کشور و به ویژه در این استان مشاهده می‎شود، شور، شعف و نشاط است.

وی افزود: گزارش‌های دریافتی از نقاط مختلف استان حاکی است که مردم همیشه در صحنه این استان از همین ساعات آغازین رای‎گیری در انتخابات حضور فعال و چشمگیر دارند و بعضا در برخی شعب مردم پیش از باز شدن درب‎های ورودی مراجعه کرده و منتظر شدند تا رای‎گیری آغاز و تکلیف و عبادت و بندگی خود را انجام دهند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به میلاد امام سجاد(ع)، افزود: مهم‎ترین شاخص این امام همام که امروز روز میلاد آن بزرگوار است، عبودیت و بندگی بود و امروز مردم ما به تاسی از آن امام معصوم، امروز را روز عبادت دانسته و با حضور در پای صندوق‎‌های رای عبادت و بندگی خود را به جای آورند.

وی از بصیرت به عنوان یکی از مهم‎ترین شاخصه‎های حضرت عباس(ع) یاد کرد و گفت: مردم به تاسی از حضرت عباس(ع) در انتخابات شرکت کرده و با حضور حماسی خود، نامزد اصلح را انتخاب کنند.

نکونام همچنین به میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: مردم امروز به تاسی از سیدالشهدا در صحنه حاضر شده و از اسلام عزیز پاسداری کنند.

وی تصریح کرد: مردم در طول بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی به بهترین شکل پاسداری خود را از اسلام و انقلاب نشان داده و ثابت کرده‎اند که هرگز به دشمن میدان نداده و نمی‎دهند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: هیچ چیز اعم از تحریم، جنگ، مشکلات اقتصادی و القائات دشمن تاکنون نتوانسته است مردم بصیر ما را از حضور در صحنه بازدارد و نخواهد نتوانست.

وی افزود: مردم از همه آزمون ها سربلند بیرون آمده اند و امروز هم که آزمونی بر آزمون های گذشته است شاهد موفقیت ملت بزرگ ایران خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: حضور پررنگ و حماسی مردم در انتخابات امروز لبیک به رهبری معظم و یک نه بزرگ دیگر به دشمنان است.

وی همچنین در پایان به همه نامزدهای انتخابات مجلس و شوراها توصیه کرد که به هر کس که از صندوق بیرون آمد تبریک گفته و در برابر رای ملت و قانون خاضع باشند.

انتهای پیام/68001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول