اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخاباتی استان زنجان خبر داد

معرفی نمایندگان 50 کاندیدا برای نظارت در شعبه‌های اخذ رای

جانشین ستاد انتخاباتی استان زنجان گفت: تاکنون 50 کاندیدای شوراهای شهر زنجان نماینده خود را برای نظارت در شعبه‌های اخذ رای معرفی کرده‌اند.

معرفی نمایندگان 50 کاندیدا برای نظارت در شعبه‌های اخذ رای

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به مزیت‌های استفاده از فناوری الکترونیکی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: سامانه این فناوری از دادن رای تکراری ممانعت می‌‌کند.

وی ادامه داد: استعلام شناسنامه برای در قید حیات بودن افراد و انتقال سریع اطلاعات از مزیت‌های دیگر این فناوری است.

جانشین ستاد انتخاباتی استان زنجان با اشاره به اینکه در کنار انجام فناوری الکترونیکی فرآیند دستی هم عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: در تهران مراحل انتخابات تمام الکترونیکی و در سایر استان‌ها به صورت نیمه الکترونیکی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به شعبه‌های اخذ رای مراجعه کنند، گفت: شناسنامه‌های جدید دارای کد ملی هستند اما دارندگان شناسنامه قدیمی، کارت ملی به همراه داشته باشند.

کاظمی با اشاره به اینکه همه رای‌دهندگان باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران و دارای سن 18 سال تمام باشند، گفت: متولدین سال 24/3/74 می‌توانند در انتخابات حضور داشته باشند.

وی به تعداد نماینده ناظر کاندیداها در انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: برای نظارت در انتخابات در هر پنج شعبه یک نفر نماینده کاندیداها می‌توانند حضور داشته باشند.

سرپرست فرمانداری زنجان با بیان اینکه تاکنون 50 کاندیدای شوراهای شهر زنجان نماینده خود را برای نظارت در شعبه‌های اخذ رای معرفی کرده‌اند، گفت: هزینه این نظارت بر عهده خود کاندیداها است.

انتهای پیام/73008/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول