اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 300 ویژه برنامه فرهنگی تبلیغی در نیمه اول شعبان در کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 300 ویژه برنامه فرهنگی تبلیغی در نیمه اول شعبان در کنگان خبر داد.

اجرای 300 ویژه برنامه فرهنگی تبلیغی در نیمه اول شعبان در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست فعالان فرهنگی و دینی کنگان اظهار داشت: در سال جاری شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی بسیار ارزشمندی هستیم و در ماه شعبان نیز این برنامه‌ها با کیفیت بسیار خوبی تداوم دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 300 ویژه برنامه فرهنگی تبلیغی در نیمه اول شعبان در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کنگان و تشکل‌های وابسته 300 ویژه برنامه فرهنگی تبلیغی در نیمه اول شعبان در این شهرستان برگزار می‌شود.

اهرمی تصریح کرد: ماه شعبان ماه میلاد با سعادت ائمه هدی(ع)، حضرت امام حسین(ع)، حضرت امام سجاد(ع) و امام زمان(عج) و همچنین حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)و حضرت علی‌اکبر (ع) است که همه از اعیاد و مناسبت‌های مهم اسلامی و ملی محسوب می‌شود.

وی گفت: احیاء و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های مورد نیاز و تقویت روح عبودیت الهی و ترویج اخلاق اسلامی در میان مردم به ویژه نسل جوان با تمسک به کلام‌الله مجید و آثار و تالیفات معصومین (ع) از عمده‌ترین ابزارهایی است که برای توسعه فرهنگی این مرز و بوم به کار گرفته می‌شود.

اهرمی بیان کرد: در همین زمینه اداره تبلیغات اسلامی کنگان به اجرای 300 ویژه برنامه فرهنگی تبلیغی در نیمه اول شعبان از قبیل برگزاری برنامه‌های جشن و شادی در محلات، مساجد و حسینیه‌ها با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی وابسته، برپایی ایستگاه‌های متعدد صلواتی در سطح شهر و روستا، استفاده از روحانیون مستقر بومی و اعزامی در برای برنامه‌ریزی و برگزاری گفتمان‌های دینی و نشست‌های تخصصی علمی دینی، برگزاری محافل انس با قرآن با استفاده از ظرفیت‌های مراکز قرآنی، تزئین و چراغانی معابر و نصب پلاکارد و بنر برای اطلاع‌رسانی می‌پردازد.

این مسئول خواستار مشارکت مردم در مراسمات مذهبی در ماه شعبان شد.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول