اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

طی 20 روز گذشته پای هیچ مدیرکلی به چالوس باز نشده است

فرماندار چالوس ‌با انتقاد از عدم حضور مدیران کل در شهرستان چالوس گفت: 20 روز است که پای هیچ مدیرکلی به چالوس باز نشده است.

طی 20 روز گذشته پای هیچ مدیرکلی به چالوس باز نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام اینکه وزارت کشور با شعار قانون‌مداری، عدالت‌محوری، امانت داری و حضور گسترده مردم در حال انجام حماسه عظیم سیاسی است، گفت: در شهرستان چالوس دست‌اندرکاران هیئت‌های برگزاری انتخابات، شورای تامین و ستاد انتخابات شهرستان با قاطعیت و پیگیری‌های مستمر وظیفه خود را به خوبی در حال انجام دادن هستند.

رضایی اضافه کرد: عمل به قانون باید در صدر همه کارها باشد.

فرماندار چالوس با اشاره به این نکته که در تمامی شهرها و روستاهای شهرستان چالوس 802 کاندیدا در حال فعالیت تبلیغاتی هستند، تصریح کرد: کاندیداهای ما بسیار با فرهنگ هستند و اگر تخلفی انجام دادند بلافاصله به قانون عمل کردند و از ادامه آن تخلف دست کشیدند.

رضایی تصریح کرد: چالوس قدمگاه شهدا است و مردمان‌اش مردمانی ولایت‌مدار و با تقوا هستند و مطمئنا به وظیفه‌‌شان عمل خواهند کرد و حماسه‌ای عظیم را در 24 خرداد ثبت خواهند کرد.

فرماندار چالوس با اعلام اینکه این شهرستان در بحث انتخابات در استان مازندران رتبه اول را دارد، گفت: چالوس با 491 امتیاز و با اختلاف 120 امتیازی از رتبه دوم استان فاصله دارد که این نشان از همکاری و هماهنگی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان چالوس دارد.

وی اضافه کرد: عزت و افتخار ما در سلامت انتخابات، حضور مردم، شادی دل رهبر و شکست دشمنان است.

نماینده عالی دولت در چالوس در بخش دیگری با اعلام اینکه 80 هزار واجد شرایط رای دادن در چالوس هستند، گفت: 7 هزار و 110 نفر رای اولی داریم که برای اولین بار به پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

رضایی افزود: به دلیل گردشگرپذیری چالوس در انتخابات قبلی حضور 110 درصدی مردم را در انتخابات داشتیم.

فرماندار چالوس در پایان با انتقاد از عدم حضور مدیران کل در شهرستان چالوس گفت: 20 روز است که پای هیچ مدیرکلی به چالوس باز نشده است و ما انتظار داریم مدیران کل به شهرستان‌های غرب استان بیایند و از نزدیک مشکلات مردم و شهرستان را مشاهده و تدابیر لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/‌2296/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول