اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چالوس:

وظیفه امروز سپاه دفاع در سنگر‌های فرهنگی است

فرمانده سپاه چالوس گفت: وظیفه امروز سپاه دفاع در سنگر‌های فرهنگی است.

وظیفه امروز سپاه دفاع در سنگر‌های فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، علیرضا طاولی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت روز پاسدار گفت: جملات زیبا امام و کلام رهبری در مورد سپاه نشان از عظمت سپاه است.

وی افزود: نقش سپاه در تمامی عرصه‌ها و در صحنه‌های مختلف مشهود است و سپاه به تکلیف اصلی خود که حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است به خوبی آشناست.

طاولی تصریح کرد: امروز شاهد تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان نظام اسلامی هستیم که وظیفه سپاه در این حوزه دفاع در برابر جنگ نرم است که در سنگرهای فرهنگی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران محافظت می‌کند.

فرمانده سپاه چالوس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اعلام اینکه شهرستان چالوس در سال گذشته رتبه اول استان را در بخش برنامه‌های فرهنگی تابستانه کسب کرد، گفت: به دلیل فعالیت تحسین برانگیز سپاه چالوس در بخش ساحل سالم و جنگل پاک، این برنامه‌های فرهنگی از دو طرح در چالوس به سه طرح ساحل سالم رادیو دریا، جنگل پاک نمک‌آبرود و مرزن‌آباد افزایش یافت.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول