اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

فضای انتخاباتی استان بوشهر نوید خلق حماسه سیاسی را می‌دهد‌

استاندار بوشهر گفت: وجود تعامل، همکاری، فراهم بودن فضای انتخاباتی و حاکم بودن آرامش در استان نوید خلق حماسه سیاسی در روز انتخابات را در این استان می‌دهد.

فضای انتخاباتی استان بوشهر نوید خلق حماسه سیاسی را می‌دهد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از  بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اظهار خرسندی از شور تبلیغات حامیان نامزدهای انتخاباتی این ستادها که اغلب جوانان هستند تاکید کرد: با این شور و اشتیاقی که در بین مردم به ویژه جوانان برای تبلیغ کاندیداهای انتخاباتی دیدیم می‌توان اذعان داشت روز جمعه 24 خرداد مردم همیشه در صحنه با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، حماسه سیاسی به یاد ماندنی رقم خواهند خورد.

استاندار بوشهر با اشاره به بازدید از ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: هواداران کاندیداهای مختلف با شور و شوق و با سردادن شعارهای تبلیغاتی، سعی می‌کردند نامزد مورد نظر خود را به دیگران بشناسانند و به نوعی آمادگی خود را برای خلق حماسه سیاسی اعلام می‌کردند.

در استان بوشهر 3 هزار و 382 نفر کاندیداهای شورای شهر و روستا هستند و مجموعا 810 شعبه اخذ رای و یک هزار و 620 صندوق اخذ رای تعیین شده است.

انتهای پیام/66006/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول