اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام آمادگی مسئولان و ورزشکاران اصفهانی برای شرکت در انتخابات

نقش‌آفرینی جامعه ورزش اصفهان در خلق حماسه سیاسی

جامعه ورزش استان اصفهان فردا برای خلق حماسه سیاسی به پای صندوق‌های رأی می‌روند تا با رهبر فرزانه انقلاب وآرمان‌های انقلاب تجدید پیمان دوباره‌ای ببندند.

نقش‌آفرینی جامعه ورزش اصفهان در خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در آستانه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر جامعه ورزش استان اصفهان اقشار مختلف مردم را برای حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی فراخواند.

در این راستا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از مسئولان ورزش استان اصفهان ورزشکاران، مربیان، و پیشکسوتان و اعضای فعال جامعه ورزش را برای شرکت در این حماسه سیاسی دعوت کردند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در باره انتخابات پیش رو گفت: انتخابات عرصه مهمی است و نباید از آن غافل شد، پس باید روز جمعه در خلق حماسه سیاسی همه به پای صندوق‌های رأی برویم.

*اسدی: رئیس جمهور آینده باید ولایت مدار باشد

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان نیز گفت: خداوند منان در قرآن فرموده که سرنوشت هر قومی را به مردمان همان قوم واگذار کرده‌ام و روز جمعه روز سرنوشت ملت شریف ایران است، روزی‌که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با هم متحد شده‌اند که ما ایرانی سرفراز و آزاد نداشته باشیم.

مهدی اسدی افزود: روز جمعه تمام ورزشکاران و قهرمانان اصفهانی به صورت گروهی در پای صندوق‌های رأی رفته و حماسه‌ای کم نظیر را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه کشور ایران در آسیا خوش درخشیده و دنیا امروز خریدار حرف ایران است، تصریح کرد: این امر به لطف ولایت فقیه محقق شده است و رئیس جمهور ایران در درجه اول باید ولایتمدار بوده و به قانون اساسی تمکین کند و به اقتصاد و معیشت مردم توجه داشته و از سیاسی بازی‌های موجود جلوگیری کند.

*ارباب‌زاده: حضور گسترده مردم در کاهش فشارها تاثیر دارد

رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تاثیر بسزایی در کاهش فشارها و افزایش قدرت سیاسی کشورمان در جهان دارد.

کامران ارباب‌زاده ادامه داد: ورزش همگانی، تاثیر بسزایی در تقویت و موفقیت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دارد و جامعه ورزش استان اصفهان انتظار دارد رئیس جمهور منتخب این موضوع که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است را در دستور کار قرار دهد.

*دعوت معاونت فرهنگی برای حضور گسترده جوانان

معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با صدور پیامی جوانان استان اصفهان را به پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

در این پیام آمده است: اکنون که استکبار جهانی و ایادی خونخوارش چشم امید به این عرصه تاریخی ایران دوخته است و با تمام توان سعی در تضعیف این فرصت ملی را دارد و نظام اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و ایثارگراست را هدف قرار داده است، جوانان میهن ما با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی، انگشت در چشم جهانخواران خواهند کرد وبا رهبر فرزانه انقلاب و آرمان‌های تجدید پیمان دوباره می‌کنند.

از کلیه جوانان غیور جهت شرکت گسترده در انتخابات پیش رو دعوت به عمل می‌آید تا به فضل الهی موجبات خوشنودی خداوند متعال وصاحب این مرز و بوم حضرت ولی عصر (عج) رافراهم آوریم.

انتهای پیام/63006/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول