اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

30 هزار سانتریفیوژ نتیجه مقاومت است/ 400 میلیون پیامک تخریبی علیه جلیلی

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در سخنانی صریح جریات سازش‌کارانه دولت اصلاحات در قبال پرونده هسته‌ای ایران را فاش کرد.

30 هزار سانتریفیوژ نتیجه مقاومت است/ 400 میلیون پیامک تخریبی علیه جلیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین نشست بزرگ بصیرتی شهر شال چهارشنبه شب با حضور گسترده اقشار مردمی در مسجد جامعه شهر شال برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در حاشیه این نشست با بیان اینکه 30 هزار سانتریفیوژ نتیجه مقاومت است، اظهار داشت: نیاز کشور به سوخت 20 درصد تنها 120 کیلوگرم برای 10 سال مصارف پزشکی یک میلیون بیمار سرطانی بوده است که اکنون 220 کیلوگرم از این نوع سوخت با غنای 20 درصد تولید شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافقات ابتدایی در سال‌های گذشته برای تحویل سوخت سه و نیم درصد و دریافت سوخت 20 درصد و توطئه‌ طرف‌های غربی و آمریکایی، خودباوری و عزم ملی را عامل هدایت کشور به سوی تعالی ذکر کرد.

حسینی با اشاره به اینکه مقاومت امروز پا پیش گذاشته است، ابراز داشت: تحریم‌های کنونی تنها 30 درصد عامل خارجی داشته و 60 درصد به حاشیه‌‌های جریان انحراف بازگشته که به فشار‌ها دامن وارد می‌کنند.

وی به ویژگی‌های دولت آینده اشاره و عنوان کرد: دولتی باید روی کار بیاید که حاشیه‌ها را از خود بریده، تحریم‌ها را بسته و گفتمان امام و رهبری را به ملت بازگرداند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شخصیت سعید جلیلی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری و ارایه‌دهنده گفتمان ناب مقاومت را مورد تحلیل قرار داد و تصریح کرد: حداد عادل و سعید جلیلی مروجان گفتمان مقاومت بوده و امیدواریم تا بقیه اصولگرایان نیز بتوانند به اجماع و نظر واحد دست پیدا کنند.

حسینی با هشدار نسبت به تخریب گسترده جلیلی طی روز‌های اخیر در داخل و خارج اشاره کرد و افزود: 400 میلیون پیامک تخریبی طی‌ روزهای اخیر علیه سعید جلیلی منتشر شده است.

وی به اظهارات برخی سران استکباری و مخالف با اهداف نظام اسلامی در خصوص کاندیداتوری جلیلی اشاره کرد و افزود: اوباما رئیس جمهور آمریکا طبق اذعان خودش جلیلی را خطر‌ آفرین برای منافع آمریکا دانسته و در ادامه وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفته که اگر جلیلی حضور یابد گفتمان مقاومت تقویت شده و سلطه اسرائیل بر منطقه به پایان می‌رسد.

نماینده مردم قزوین ادامه داد: البته ناگفته نماند که دولت احمدی نژاد قسمتی از سلطه صهیونیستی را از بین برده است و بنابر نوشته روزنامه صهیونیستی جلیلی انسانی سرسختی بوده و باج به دشمن نمی‌دهد.

حسینی ادامه داد: پیام سازمان منافقین خطاب به جبهه اصلاحات این بوده است که تمام توان خویش را برای عدم روی کار آمدن جلیلی به کار گیرد.

وی بیان کرد: یکی از افراد ضدانقلاب به نام مسعود بهنود نیز در روز‌های اخیر در شبکه‌های ماهواره‌ای با تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأ‌ی‌گیری گفته است که باید ضد انقلاب حتی به اندازه یک رأی مانع حضور سعید جلیلی در مسند ریاست جمهور شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خطاب به حاضران گفت: باید دید که سعید جلیلی چه چیزی را در وجود خویش دارد که اینگونه علیه وی تخریب‌ها آغاز شده است.

حسینی به سخن علیرضا نوری‌زاده روزنامه‌نگار فراری اصلاح‌طلب در خصوص سعید جلیلی اشاره کرد و گفت: این ضد انقلاب فراری گفته است که نباید دست روی دست گذاشت تا سعید جلیلی روی کار آمده و رئیس جمهوری ایران را در دست گیرد چراکه سعید جلیلی با زیرکی و مقاومت هیچ‌گاه تن به ذلت نمی‌دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سعید جلیلی شش سال در شورای امنیت ملی حضور داشته و مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی را در این شورا به صورت ریز بررسی و حل می‌کند.

حسینی ادامه داد: سعید جلیلی می‌داند که گره اقتصادی در کجای کار افتاده است و برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجموعا 40 تا 50 درصد تحریم‌ها مربوط به مسائل خارجی بوده و بیشترین سهم تحریم‌ها مربوط به جنگ روانی و حاشیه‌سازی‌ها است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای رأی نیاوردن جلیلی دست به دست هم داده‌اند، افزود: سعید جلیلی در حال حاضر چند سطح بالاتر از ولایتی و قالیباف برای ریاست جمهوری قرار دارد و این کاندیدا برنامه‌های مدون را برای ریاست جمهوری پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام/77005/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول