اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعت 24 امشب

سعید جلیلی به ری سفر می‌کند

سعید جلیلی، نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری ساعت 24 امشب به شهرستان ری سفر می‌کند.

سعید جلیلی به ری سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید جلیلی در حالی که 24 ساعت به آغاز حماسه سیاسی ملت غیور ایران اسلامی نمانده است به شهرستان ری سفر می‌کند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از سفر امشب سعید جلیلی به شهرستان ری خبر داد و گفت: نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت 24 امشب به شهرستان ری سفر کرده و با همراهی جمعی از امت حزب‌الله ایران اسلامی به سمت حرم عبدالعظیم (ع) حرکت می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد‌: سعید جلیلی پس از ورود به ری توسط جمعی از مردم مؤمن شهرستان ری مورد استقبال قرار می‌گیرد و با همراهی آنها به حرم عبدالعظیم رفته و به بارگاه حضرت عبدالعظیم (ع)‌ و امامزادگان مجاورش تشرف می‌‌آورد.

این گزارش حاکی است؛ سعید جلیلی امروز در راستای سفرهای تبلیغاتی خود صبح امروز به شهرستان پاکدشت سفر کرد و پس از ادعای احترام به شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دیدار با امام جمعه شهرستان پاکدشت در جمع مردم غیور این خطه حضور یافت و با آنان سخن گفت.

وی در ادامه به اسلام‌شهر سفر کرد و بعدازظهر امروز با حضور در ورزشگاه حیدرنیا با جمعی از مردم مؤمن و ولایی ایران اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/2462/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول