اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

شک نکنید آینده در اختیار جریان اصول‌گرا است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: شک نکنید که آینده در اختیار جریان اصول‌گرا است اما جریان اصول‌گرایی باید در شرایط موجود رویکرد خود را از احساس‌گرایی به عقلانیت تغییر دهد.

شک نکنید آینده در اختیار جریان اصول‌گرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلام‌محمد زارعی شامگاه چهارشنبه طی سخنانی در محل ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در گچساران با بیان این‌که آزمون امروز انتخابات آزمونی بسیار سخت و حساس است، اظهار کرد: دشمن بعد از دشمنی‌ها و دسیسه‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف، در سال 91 تهاجمی همه جانبه را برای شکستن بنیان‌های اقتصادی مردم ایران اسلامی آغاز کرد.

وی افزود: هدف دشمنان از تحریم‌ و جنگ اقتصادی سال‌های اخیر، ایجاد نارضایتی مردمی و اجتماعی و مدیریت آن در راستای تخریب و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که در این راه با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان بصیرت ملت ولایت‌مدار این دسیسه حساب شده به شکست انجامید.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره جنگ‌های مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله جنگ هشت ساله و تهاجم فرهنگی گفت: برنده اصلی این جنگ‌ها مردم و امت ولایت‌مدار ایران اسلامی بودند که دشمن را در هدف‌گذاری مطامع خود ناکام گذاشتند.

زارعی جنگ اقتصادی را از دیگر جنگ‌های دشمنان علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: امروز به لطف خدا شرایط تحریم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و دشمنان در یک امتحان جدی به شرایط حساس انتخابات ایران اسلامی چشم دوخته‌اند.

وی ادامه داد: خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند و تا آخرین تیر رها شده دشمن برای از بین بردن حضور حداکثری مردم در انتخابات به سوی خود او برگردد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: ملت ایران اسلامی در طول 34 گذشته در حوزه مسائل سیاسی نقش ممتاز خود را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب نشان دادند اما اگر ضعف، کاستی و کم‌کاری وجود داشته است؛ باید انگشت اشارت را به سوی مسئولان اجرایی برد.

زارعی تصریح کرد: بعضی کم‌کاری‌ها، اختلافات، تندروی‌ها، تفریط و افراط‌کاری‌ها از سوی مسئولان سبب از بین رفتن فرصت‌ها شده است.

وی عنوان کرد: باید با کمک گرفتن از شرایط گذشته خطاها از بین رفته و تصمیمی گرفته شود تا ظرفیت‌سوزی‌های گذشته به فرصت‌سازی‌های امروز تبدیل شود.

زارعی با بیان این‌که تا انجام عملیات الهی انداختن رأی به صندوق‌ها کمتر از 48 ساعت باقی مانده است، گفت: ما دارای اعتقادی عمیق و بنیادی هستیم و معتقد هستیم که خدا و باورهای ما بزرگترین نجات دهنده هستند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دین اسلام هیچ بن‌بستی وجود ندارد و ما 48 ساعت فرصت داریم که در این وقت باقی مانده نیروهای ولایت‌مدار نباید یک لحظه درنگ و غفلت کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: با قاطعیت عرض می‌کنم و اهل گزافه و مبالغه نیستم؛ شک نکنید که آینده در اختیار جریان اصول‌گرا است اما جریان اصول‌گرایی باید در شرایط موجود رویکرد خود را از احساس‌گرایی به عقلانیت تغییر دهد.

وی با بیان این‌که انتخابات در حال قطب‌بندی در حرکت است، بیان کرد: مطمئن باشید این قطب‌گرایی به سمت افرا و تفریط‌گرایی نخواهد رفت و امروز بدنه خاموش جامعه آماده برداشتن یک گام به سمت اعتدال است نه به سمت افراط و تفریط گرایی گذشته.

زارعی گفت: دوران افراط و تفریط‌گرایی به اتمام رسیده است و امروز دورانی است که ما باید یک مهندسی سیاسی را در کشور برای استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها و تشکیل دولتی کارآمد ایجاد کنیم.

انتهای پیام/82014/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول