اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌بروجردی:

انصراف ولایتی صحت ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ مجلس گفت: انتشار پیامک مبنی بر انصراف ولایتی از انتخابات دروغ محض است.

انصراف ولایتی صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علاء‌الدین بروجردی در همایش حامیان ولایتی که امشب در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس از مدت‌ها پیش تبلیغات گسترده‌ای را علیه انتخابات آغاز کرده‌اند و سعی دارند حضور مردم را در انتخابات و پای صندوق‌های رای به حداقل برسانند.

وی افزود: اما مطمئنا انتخابات 24 خرداد با حضور صدها خبرنگار خارجی به خوبی برگزار خواهد شد و این حماسه به گوش همه جهانیان خواهد رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر عهد و پیمان با آقای ولایتی پافشاری می‌کنیم و همواره حامی این کاندیدای ریاست جمهوری کشورمان هستیم، تصریح کرد: در دو روز گذشته نیز شاهد انتشار خبری مبنی بر بستری شدن ایشان در سی.سی.یو بودیم که باید گفت این دروغی شاخ‌دار است.

وی با تاکید بر اینکه تعدادی نمی‌خواهند که شاهد این حمایت‌ها از آقای ولایتی باشند، اضافه کرد: ولایتی همین امروز به چهار استان کشور سفر کرد و این نشان می‌دهد که ایشان به لحاظ توانایی جسمی نیز یل میدان رقابت است.

وی ادامه داد: انتشار پیامک مبنی بر انصراف ولایتی از انتخابات نیز دروغ محض است.

بروجردی با بیان اینکه این اخبار کذب، جنگ روانی علیه ولایتی است، خاطرنشان کرد: مردم بیشتر ایشان را به عنوان یک سیاستمدار کهنه کار و یک دانشمند می‌شناسند و چهره انقلابی ولایتی کمتر شناخته شده است.

بروجردی با اشاره به مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: در مناظرات دیدیم که برخی موارد در خصوص سیاست خارجی به چالش کشیده شد.

وی بیان کرد: دیدگاه آقای ولایتی در این زمینه و به ویژه در بحث انرژی هسته‌ای این است که باید ضمن استفاده از فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، با تدبیر عمل کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: ولایتی از دوران وادادگی در سیاست هسته‌ای متنفر است و این سیاست را قبول ندارد که به خاطر فشارها باید کوتاه آمد.

وی در پایان اظهار کرد: در موارد متعددی مانند درگیری‌های شیعیان لبنان و یا موارد متعدد در فلسطین اشغالی و بوسنی، ولایتی در شرایطی بسیار حساس و خطرناک به این کشورها سفر می‌کرد و با شجاعت و سیاست مشکلات را حل می کرد.

انتهای پیام/ 72001/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول