اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشروح/ روحانی در جمع مردم مشهد:

قطعا رئیس جمهور منتخب مردم روی کار می‌آید / شایعات کوچه و بازار دروغ کذب است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخی افراد شایعاتی مبنی بر اینکه رئیس جمهور از قبل تعیین شده را در کوچه و بازار راه انداخته‌اند گفت: این شایعات کوچه و خیابانی را باور نکنید چرا که کذب است، قطعا رئیس جمهور را شما مردم تعیین خواهید کرد.

قطعا رئیس جمهور منتخب مردم روی کار می‌آید / شایعات کوچه و بازار دروغ کذب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد اظهار کرد: سلام بر حسین(ع) که اسوه آزادگی بود، سلام بر قمر بنی هاشم و سلام بر علی بن‌موسی الرضا(ع) و سلام بر روح پرفتوح امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری و سلام بر دولت سازندگی هاشمی رفسنجانی و سلام بر مرد متین اصلاحات محمد خاتمی.

تقدیر ویژه از عارف به دلیل کناره گیری/ هوا بس ناجوانمردانه سرد است

روحانی در ادامه سخنانش با سلام بر عارف و قدردانی از وی برای کناره‌گیری از انتخابات خاطرنشان کرد: از اینجا سلام مخصوص به برادر عزیزم محمدرضا عارف عرض می‌کنم که چنین عمل اخلاقی را انجام داد.

وی افزود: سلام بر همه آزادمردان جهان، یادتان هست روز ثبت‌نام از یک شعر شاعر خراسانی گفتم" هوا بس ناجوانمردانه سرد است".

نقش عظیم خراسانی‌ها در خلق حماسه سیاسی

روحانی گفت: این هوای سرد با حضور شما خراسانی‌های عزیز درخشان و گرم خواهد شد و من امروز به صراحت اعلام می‌کنم شما خراسانی‌ها نقش عظیمی در خلق حماسه سیاسی خواهید داشت.

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیما در پخش برنامه‌های انتخاباتی اظهار کرد: صدا و سیما عجب اخلاقی نشان داد، قول می‌دهم که آزادی و سربلندی را به کشور باز می‌گردانم.

روحانی در ادامه با تاکید بر اینکه جوانان تاثیر بسزایی در مسیر توسعه و آزادی دارند، اظهار کرد: جمعیت پرشور خراسانی‌ها امروز ثابت کرد که می‌تواند با حماسه‌سازی ایران عزیز را در مسیر آزادی و توسعه قرار دهد.

وی افزود: دولت من دولت تدبیر و امید بوده و متعلق به همه آحاد جامعه است؛ دولت تدبیر دولت شما جوانان است.

 آزادی و سربلندی را به کشور را باز می‌گردانم

وی تصریح کرد: اعلام می‌کنم آزادی و سربلندی را به کشور را باز می‌گردانم چراکه می‌دانم این خواسته همه جوانان و آحاد جامعه است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه خراسان خواستگاه ولایت و بزرگان نظام جمهوری اسلامی است، اذعان داشت: امروز در مکانی با شما صحبت می‌کنم که خواستگاه مقام معظم رهبری و اکثریت مراجع تقلید و بزرگان دین بوده و این نشان از نقش مهم خراسانی‌ها در توسعه جمهوری اسلامی ایران است.

با اعتدال، وحدت و انسجام اصول قانون اساسی را اجرایی خواهم کرد

روحانی یادآور شد: با اعتدال، وحدت و انسجام اصول قانون اساسی را اجرایی خواهم کرد؛ رئیس جمهور وظیفه‌اش آن است که همه اصول به‌ویژه اصل سوم را که مرتبط با حقوق ملت است اجرایی کند.

صدا و سیما عجب اخلاقی نشان داد!

نامزد یازدهمین دوره انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با ابراز نارضایتی از عملکرد صدا و سیما در پخش برنامه انتخاباتی گفت: صدا و سیما عجب اخلاقی نشان داد! دیشب شاهد بودیم که در سخنرانی من، روحانی را به همراه چند خواهر در گوشه سالن نشان داد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما از میان جمعیت سه هزار نفری فقط این مسئله را نشان داد و بنابراین امروز باید اذعان کنم که متاسفم؛ صدا و سیما بترس که این‌ها خواهران من هستند و آنها عفت و اخلاق را بیشتر از شما می‌دانند.

روحانی رئیس‌جمهور باشد یا نباشد اجازه بداخلاقی را به کسی نمی‌دهد

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان تاکید کرد: روحانی رئیس‌جمهور باشد یا نباشد به کسی اجازه نمی‌دهد که این کار‌های غیراخلاقی ادامه پیدا کند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با تاکید براینکه عده‌ای شایعاتی مبنی بر اینکه رئیس جمهور از قبل تعیین شده را در کوچه و بازار راه انداخته‌اند، اذعان داشت: این شایعات کوچه و خیابانی را باور نکنید چراکه کذب است. رئیس جمهور را شما مردم تعیین خواهید کرد.

مردم قیم نمی‌خواهند/ منتخب مردم روی کار می‌آید

وی یادآور شد: مردم ما خود راه سعادت و بهشت را می‌دانند و قیم نمی‌خواهند، ما می‌توانیم با اتحاد و انسجام در یک مسیر حرکت کرده و رئیس جمهور منتخب خود را روی کار بیاوریم.

به گفته روحانی در حوزه مسائل اقتصادی زمینه‌ای فراهم خواهد شد که گرانی و تورم مهار شده و از طرفی کسب و کار آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و بانوان نیز فراهم شود.

رئیس جمهور شوم به بداخلاقی‌های سیاسی پایان می‌دهم

در خاتمه این نامزد یازدهمین دوره انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر رئیس جمهور شوم محیط امن و آزادی را فراهم می‌کنم؛ همچنین به بداخلاقی‌های سیاسی پایان می‌دهم.

به گفته روحانی پیروز انتخابات مردم هستند.

انتهای پیام/70003/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول