اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد:

همه باید برای توسعه استان البرز از منافع شخصی خود بگذریم

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: همه دستگاه‌ها و مدیران نهادهای اجرایی در این استان باید از منافع شخصی خود به سود منافع استان و مردم بگذرند.

همه باید برای توسعه استان البرز از منافع شخصی خود بگذریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم تودیع و معارفه پنج مدیر جدید اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بعد از ظهر امروز برگزار شد.

سعید صابونی در بخش از این مراسم طی سخنانی گفت: پیش از این و بر اساس آمارهای رسمی و مستند شاخص ارزیابی عملکرد این اداره در رتبه سی‌ام قرار داشت که در چهار ماه اخیر ‌تلاش‌های بسیاری برای ارتقاء جایگاه فوق انجام شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نتیجه تلاش‌های ما موفقیت‌آمیز بود و امروز بر اساس نتایج و آمارهای موجود اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از نظر شاخص ارزیابی عملکرد، در رتبه 17 در میان تمام‌ استان‌های کشور قرار دارد.

وی تاکید کرد: البته ما نباید به این حد قانع باشیم و مطمئن هستم که با تلاش‌های شبانه‌روزی و همچنین حمایت مردم و مسئولان استان البرز، جایگاه هفدهم نیز ارتقا خواهد یافت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: به طور قطع این هدف تحقق می‌یابد، اما باید برای رسیدن به آن تلاش بیشتری انجام داده و از ظرفیت‌های موجود به درستی بهره‌برداری کنیم.

صابونی بیان داشت: یکی از مهمترین نیازهای ما در این راه داشتن اتحاد و همدلی و همراهی و تعامل با مردم و دستگاه‌های دیگر است که خوشبختانه این روحیه در بین کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار ما این است که معاونت‌های جدید پس از انتصاب‌های انجام شده با تحرک بیشتری برنامه‌ها و اهداف این اداره را پیگیری و عملیاتی کنند.

لازم به توضیح است در این مراسم احکام پنج مدیر جدید این اداره صادر و مدیران فوق فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

بر اساس احکام فوق، عباس صفری به سرپرستی مدیریت راهداری، یدالله امیری به سمت سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان، حمید صفری به عنوان سرپرست مدیریت املاک و حقوقی، هادی پوستین‌دوز به سمت معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کرج و نیز مشاور مدیر کل در مدیریت راهداری این اداره کل و بالاخره حسین شریفی به سمت سرپرست اداره شناسائی و حفاظت اراضی منصوب شدند.

انتهای پیام/2302/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول