اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شیراز خطاب به نامزدهای اصولگرا مطرح شد

بنا بر وعده، خروجی ائتلاف اصولگرایان یک نفر باشد

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در نامه‌ای سرگشاده از نامزدهای اصولگرای ریاست جمهوری خواستند که به وعده خود عمل کنند و خروجی ائتلاف آنان یک نفر باشد.

بنا بر وعده، خروجی ائتلاف اصولگرایان یک نفر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در نامه سرگشاده دانشجویان شیرازی خطاب به نامزدهای اصولگرای یازدهمین دوره ریاست جمهوری آمده است: این روزها، جمهوری اسلامی ایران روزهای مهمی را سپری می‌کند، روزهایی که می‌تواند حامل رویدادهایی باشد که سرعت پیشروی انقلاب را کاهش و یا افزایش دهد.

در این نامه سرگشاده تصریح شده است: بدون شک اولویت نخست همگی ما، فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور آینده ایران شود، حضور حداکثری مردم در انتخابات است اما علاوه بر این مسئله مهم که قدرت استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد، معتقدیم که باید از هرگونه رفتار سیاسی که شرایط را برای اصولگرایان در انتخابات سخت سازد، پرهیز کرد.

در ادامه این نامه اضافه شده است: در این برهه حساس با شما برادران اصولگرا، جملاتی را در میان می‌گذاریم که بی‌شک محتوای آن، در تاریخ سیاسی ایران ثبت می‌شود.

در بخشی از این نامه خطاب به حداد عادل خاطرنشان شده است: تصمیم شما مبنی بر انصراف از کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به یقین نقطه درخشانی در زندگی سیاسی شما خواهد بود که باید به آن بالید و حضور پرقدرت و با ذکاوت شما در مناظرات تلویزیونی و اصرارتان بر دفاع از نظام و گفتمان امام و رهبری، شما را در چشم حزب‌الله عزیزتر کرد.

دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در ادامه خطاب خود به حداد عادل آورده‌اند: این که شما برای حضور پرقدرت‌تر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری، انصراف دادید، نشان از اخلاص و اصرار شما بر پیروزی نهایی حزب‌الله در انتخابات دارد و ما دانشجویان بر خود فرض دانستیم که بدین وسیله از شما تشکر کرده و جبهه‌ای نگریستن شما به صحنه را تحسین کنیم.

در ادامه این نامه سرگشاده خطاب به دکتر ولایتی بیان شده است: سابقه شما دو برادر در خدمت به نظام اسلامی هیچ گاه از مقابل چشمان انسان های منصف دور نخواهد شد. شما برای ما شخصی مدبر و با اخلاص هستید که در حیات سیاسی و فرهنگی خود افتخارات بسیاری کسب کرده‌اید، اما در شرایط کنونی، معادلات سیاسی حاکم بر انتخابات ریاست جمهوری به گونه‌ای است که حضور هم‌زمان شما بزرگواران اصولگرا کمتر می‌تواند در خلق حماسه سیاسی اثرگذار باشد، حماسه‌ای که از منظر کمی و کیفی، سرعت پیشروی انقلاب اسلامی را در جهان افزایش دهد.

در ادامه این نامه خطاب به دکتر ولایتی ابراز شده است: ضمن احترام، بدین وسیله از شما درخواست می‌کنیم که یکی از شما دو بزرگوار مانند دکتر حداد عادل انصراف خود را از کاندیداتوری ریاست جمهوری به نفع اصولگرایان اعلام دارید و در عمل وعده‌ای که بارها به مردم دادید مبنی بر این که خروجی ائتلاف سه‌گانه یک نفر است را محقق سازید، چرا که به یقین عملکرد شما در این زمینه، مقابل دیدگان مردم قرار داد و مردم درباره آن قضاوت می‌کنند.

دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در نامه سرگشاده خود از تمام نامزدهای اصولگرا خواسته‌اند که به خروجی تنها یک نفر از ائتلاف بنا به وعده خود تن دهند.

انتهای پیام/‌2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول