اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

سلامت انتخابات مورد توجه مجریان برگزاری این امر است

استاندار کرمانشاه گفت: مجریان برگزاری انتخابات، تنها سلامت و برگزاری انتخابات سالم و صحیح را جزو اولویت‌های کاری خود قرار داده‌اند و هیچ‌کدام از مجریان به‌دنبال عدول از قانون نیستند.

سلامت انتخابات مورد توجه مجریان برگزاری این امر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد در بازدید از فرمانداری کرمانشاه، فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه، به‌ویژه حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را قابل تقدیر عنوان کرد.

بر اساس گزارش استانداری، دمیاد گفت: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد از وزن جمعیتی و مشارکتی مردم استان در حوزه انتخابیه کرمانشاه وجود دارد، از چند مدت گذشته تلاش‌های خوبی برای برگزاری باشکوه انتخابات در تمامی حوزه‌ها به‌خصوص حوزه انتخابیه کرمانشاه صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر از مجموعه دست‌اندرکاران ذی‌ربط را دارد.

وی با اشاره به اجرای قانون و توجه ویژه به ضوابط قانونی در استان کرمانشاه برای برگزاری انتخابات، اظهار داشت: این موضوع حتی برای ستادهای انتخاباتی نامزدها در استان محرز است که مجریان تنها سلامت و برگزاری انتخابات سالم و صحیح را جزو اولویت‌های کاری خود قرار داده‌اند و هیچ‌کدام از مجریان به‌دنبال عدول از قانون نیستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در جلسات و برنامه‌های مختلف از تمامی مجریان خواسته‌ایم که تنها به‌دنبال انتخاباتی سالم و صحیح باشند که امروز همه مجریان با اقدامات و برنامه‌های خود، بسترهای مناسب را برای این مهم فراهم ساخته‌اند.

دمیاد همکاری و هم‌دلی مجموعه مجریان و ناظران امر انتخابات در استان را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و مشارکت گسترده مردم بسیار مناسب عنوان کرد و گفت: هیچ ستادی در استان وجود ندارد که له یا علیه آن‌ها صحبتی شده باشد، بنابراین با تمام جدیت در راستای امانت‌داری از آرای مردم در استان اقدام خواهد شد و این موضوع یکی از زمینه‌های مناسب برای مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به انجام کارهای پشتیبانی و نرم‌افزاری یارانه‌ای در استان برای برگزاری انتخابات، گفت: همه باید تلاش کنند تا آخرین مراحل روند اجرای انتخابات نظم بر تمامی شعبات اخذ رای حاکم باشد و تمامی کارها طبق برنامه‌های صورت گرفته دنبال شود.

دمیاد فضای انتخاباتی صورت گرفته در استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: فضای تبلیغات خوبی که زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در انتخابات است در استان شکل گرفته و فضای شور و نشاط انتخاباتی حاکم است، لذا تمامی شرایط لازم برای مشارکت باشکوه مردم در انتخابات 24 خردادماه آماده است.

استاندار کرمانشاه وظیفه مسئولان و مدیران را پاسداری و صیانت از ارزش‌های والای اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: همه باید تنها در راستای صیانت از پایه‌های نظام که با خون شهدا حاصل شده حرکت کنیم و حفظ این نظام را اوجب واجبات بدانیم.

وی تلاش در راستای خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را بسیار ضروری عنوان کرد و ادامه داد: با تحقق حماسه سیاسی، میهن اسلامی از گزند دشمنان در امان خواهد ماند و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای که زمینه‌ساز حماسه اقتصادی است، با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

در این مراسم محسن زرین‌ماه، فرماندار کرمانشاه و مسئول کمیته‌های مختلف حوزه انتخابیه کرمانشاه به بیان اقدامات صورت گرفته و روند اجرایی انتخابات در این حوزه پرداخت.

انتهای پیام/2700/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول