اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم:

بسیج سازندگی در خط مقدم جبهه نبرد اقتصادی است

مسئول بسیج سازندگی استان قم گفت: سپاه در دوران جنگ و بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف بسیج سازندگی و جهاد اقتصادی حضور جدی و موثر یافت و اقدامات موثری در مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان اسلام انجام داد.

بسیج سازندگی در خط مقدم جبهه نبرد اقتصادی است

سید حسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه روز مبارک سوم شعبان‌المعظم روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب والای اسلام و تشیع است اظهار داشت: نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار به این دلیل است که پاسدار آرمانی بزرگ و مقدس دارد و آن حفاظت و صیانت از نظام و حکومتی است که بر اساس آموزه‌های اسلام ناب برپا شده است و رایحه تحقق آن را بر جهان امروز دارد و دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی حضرت مهدی (عج) نیز گسترده است.

وی ادامه داد: امروز روز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشت در راه احیای اسلام و ارزش‌های الهی و انسانی اسلام اهدا کرد و این دین مبین آسمانی را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوت بنی‌امیه نجات داد.

مسئول بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه اگر فداکاری پاسداران عظیم‌الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه اصحاب فداکار سیدالشهدا (ع) نبود اسلام در خفقان رژیم بنی‌امیه و رژیم ظالمانه آن وارونه معرفی می‌شد ابراز داشت: در این دوران سیاه بود که امام حسین (ع) آن عصاره نبوت و یادگار ولایت، جان خود و عزیزانش را فدای عقیده خویش کرد تا در امتداد تاریخ، خون پاک او بجوشد و دین خدا را آبیاری کند.

فرهادی افزود: ایثار و فداکاری برای حفظ و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردها و اصول آن که با نثار خون شهدا و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم حاصل شده، آرمانی است که پاسداران با درس‌آموزی از حماسه حسینی آن را سرلوحه امورات خود قرار داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: این نهاد مبارک از همان بدو تاسیس منشاء اثرات مبارک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی هنوز در یادها و خاطره‌ها موج می‌زند.

مسئول بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه این نهاد مبارک جوانان متعهد، متخصص و انقلابی را در خود پرورش داده است ابراز داشت: سپاه در دوران جنگ و بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف بسیج سازندگی و جهاد اقتصادی حضور جدی و موثر یافت و در این نبردها امیدواریم با استفاده از توان بسیجیان مومن و متعهد خود و جوانان بتوانیم اقدامات موثری در مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان اسلام داشته باشیم.

فرهادی با تاکید بر اینکه امروز کشور ما با فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان قسم خورده مواجه است، افزود: مقام معظم رهبری توجه همه آحاد جامعه را به سمت این حربه دشمنان جلب کرده تا پاسخی کوبنده به استکبار جهانی دهیم.

وی افزود: نیروهای سپاه و بسیج با درک صحیح از این رهنمود مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به صورت جدی وارد عرصه سازندگی و جهاد اقتصادی شدند و در زمینه‌های مختلف اقدام به محرومیت زدایی، اشتغال زایی و خدمت رسانی به مناطق محروم کشور کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان قم خاطر نشان کرد: این سازمان با بهره گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری با همان روحیه جهادی بر گرفته از نهضت جهانی عاشورا در عرصه جهاد اقتصادی فعالیت کرده و با عزم جدی به دنبال تحقق عملی حماسه اقتصادی و محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم کشور است.

انتهای پیام/78009/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول