اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

معادلات منطقه‌ای به مشارکت و حضور مردم ایران گره خورده است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به جایگاه والای ایران اسلامی در سطح جهانی و دستاوردهای عظیم نظام در عرصه‌های سیاسی و نظامی اشاره کرد و گفت: معادلات منطقه‌ای به مشارکت و حضور مردم ایران گره خورده است.

معادلات منطقه‌ای به مشارکت و حضور مردم ایران گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی بعد از ظهر امروز در همایش پرچمداران حماسه سیاسی در سنندج اظهار کرد: اقتدار و عزت کنونی ایران اسلامی مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه و تعامل، همدلی و اتحاد آنان در تمامی برهه‌ها بوده است.

وی افزود: مردم مسلمان ایران همواره حماسه‌ساز بوده‌اند و در برهه‌‌های زمانی مختلف با حضور گسترده خویش در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همه توطئه‌‌های دشمنان را خنثی کرده‌‌اند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: باید به این مهم توجه کرد که ایران اسلامی در سایه مشارکت و حضور گسترده مردمانش به الگویی عملی برای همه حق‌خواهان و عدالت‌جویان جهان تبدیل شده و روز به روز بر این جایگاه و پایگاه افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام فراشی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جنگ بین حق و باطل و اسلام و کفر در جریان بوده و کشورهای غربی با تمام توان برای تسلط بر مسلمانان تلاش می‌کنند.

وی افزود: دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی از جمله مهم‌ترین اموری است که باید همه مسلمانان خود را به آن مسلح کنند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه سخنان خود به نقش و جایگاه روحانیون وعلمای دینی در هدایت مردم و معرفی راه سعادت و تعالی به جامعه اشاره کرد و خواستار ایفای نقش حداکثری علمای کردستانی در مبحث انتخابات و جلب مشارکت عمومی در این عرصه شد.

وی تصریح کرد: بدون شک مردم متدین ایران اسلامی در سال جاری نیز با حضور گسترده خود در عرصه انتخابات و تلاش و همت و همدلی خویش در عرصه اقتصادی حماسه ‌هایی بزرگ را خلق خواهند کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطر نشان کرد: چشم همه دوستان و دشمنان نظام اسلامی به انتخابات 24خرداد دوخته شده است لذا باید با حضوری حماسی زمینه شادمانی دوستان و ناامیدی دشمنان را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام فراشی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم ولایت‌مدار کردستان همچون دیگر هموطنان خویش با حضوری دشمن‌شکن در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و نمایندگان اصلح خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/79006/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول