اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

مساعدت 200 میلیون ریالی نماینده مردم آمل به مددجویان

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل گفت: مبلغ 200 میلیون ریال از سوی یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس برای کمک هزینه جهیزیه، درمان و اوقات فراغت تابستان به مددجویان کمیته امداد این شهرستان کمک‌رسانی شد.

مساعدت 200 میلیون ریالی نماینده مردم آمل به مددجویان

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: مبلغ 200 میلیون ریال از سوی عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به مددجویان این شهرستان کمک‌رسانی شد.

وی افزود: این مبلغ برای یاری‌رسانی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در بخش‌های تهیه کمک ‌هزینه جهیزیه نوعروسان، مساعدت معیشتی و درمانی خانواده نیازمندان و برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان کانون‌های تحت حمایت اختصاص یافت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اعلام اینکه نماینده مردم آمل همیشه به نیازمندان و اقشار محروم جامعه در این شهرستان توجه خاصی دارند، گفت: سال گذشته هفت میلیارد و 124 میلیون ریال از سوی کمیته امداد امام خمینی آمل در بخش درمان هزینه شد.

علیپور تاکید کرد: درمان نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست یکی از بخش‌های مهم این نهاد مقدس است که در سال گذشته مساعدت زیادی از سوی خیران و مردم داشتیم.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل، مبلغ هفت میلیارد و 124 میلیون ریال سال گذشته در بخش درمان در این شهرستان هزینه شد.

وی با اعلام اینکه در روزهای پایانی بهار سال جدید هستیم و با پایان مدارس و دانشگاه‌ها در کانون‌های تابستانه این شهرستان برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند برنامه‌های خاصی داریم، تصریح کرد: کانون فرهنگی پیروان ولایت کمیته امداد این شهرستان در مورد غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان گذشته به 460 دانش‌آموز به ارزش 110 میلیون ریال خدمت‌ رساند.

علیپور در پایان با اشاره به فعالیت‌های بخش نوعروسان و آماده‌سازی جهیزیه آنها اذعان داشت: 179 نوعروس مددجوی آملی سال گذشته به خانه بخت رفته و به 18 داماد تحت حمایت نیز هدیه تعلق گرفت.

انتهای پیام/86012/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول