اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله شما‌ل‌غرب:

جبهه تردید در مقابل جبهه حزب الله است/ جلیلی عزت را برای کشورمان به ارمغان می‌آورد

رئیس شورای هماهنگی حزب الله شمال‌غرب گفت: جریان نفاق، فتنه و انحراف با تشکیل جبهه تردید در مقابل حزب الله صف‌آرایی کرده‌اند.

جبهه تردید در مقابل جبهه حزب الله است/ جلیلی عزت را برای کشورمان به ارمغان می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام روح‌الله بجانی ظهر امروز در جمع پر شور مردم تبریز با اشاره به صف‌آرایی جدید انتخابات پیش‌رو  اظهار کرد: جریان فتنه، جریان انحرافی به سرکردگی جریان نفاق با تشکیل جبهه تردید به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان خارجی  و منافقین خارج نشین برای نضعیف نظام و پوچ خواندن دستاوردهای اخیر انقلاب، هر حرفی را می‌گویند، جبهه تردید آن را از زبان برخی کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح می‌کنند، متاسفانه برخی از نامزدها هم که در خط اصولگرایی هستند برای اینکه در انتخابات به خیال خویش‌آرایی را جلب کنند دشمنان را در تکمیل این پازل همراهی می‌کنند.

دبیر ستاد انتخاباتی جلیلی در تبریز گفت: عده‌ای جلیلی را منسوب به برخی جریان‌ها می‌کنند اما از خود نمی‌پرسند که وجود منتقید همین جریان‌ها در راس ستادهای جلیلی آیا جواب دندان‌شکن برای آنان نیست، آن زمان که ما ها در مقابل جریان‌های فتنه و انحراف به مقابله برخواسته بودیم و هنوز کسی موضعی نداشت امروز بزرگترین مقابله با فتنه گران و انحرافیون را در پیروزی دکتر جلیلی می‌دانیم.

بجانی با انتقاد از هجوم ناجوانمردانه همه جبهه‌ها به گفتمان ناب انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می‌ترسند و به وحشت افتاده‌اند که مبادا گفتمان انقلاب اسلامی که علمدارش دکتر جلیلی است در این انتخابات پیروز شود، از صدای آمریکا گرفته تا منافقین همه می‌گویند هرکسی پیروز می‌شود بشود ولی جلیلی پیروز نشود. وی ادامه داد: دشمنان از برخی‌ها شناخت‌شان بهتر است و می‌دانند چه کسی می‌تواند یار ولایت باشد، پس به ناچار در مقابل این فرد صف آرایی می‌کنند.

مسئول انصار حزب الله تبریز ادامه داد: جلیلی خود را آماده شهادت کرده است تا عزت را برای مردم ایران هدیه آورد و مردم اگر به دنبال عزت کشور هستند باید در موفقیت این گزینه تلاش کنند. 

انتهای پیام/60002/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول