اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

نظارت 1800 بازرس بر بازار خراسان‌رضوی

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان‌رضوی از نظارت یک‌هزار و 800 بازرس در بازار خراسان‌رضوی خبر داد.

نظارت 1800 بازرس بر بازار خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا جمشیدی ظهر امروز در ارتباط با بررسی بازار خراسان‌رضوی اظهار کرد: توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای تابستانی زائران، وضعیت بازار استان به ویژه مشهد مقدس به طور پیوسته توسط بازرسان و با همکاری مجامع امور صنفی کنترل می‌شود.

وی افزود: طرح ابتکاری نظارت بر بازار، با تصویب کمیسیون تنظیم بازار خراسان‌رضوی اجرا می‌شود که در آن نظارت، پیش از آغاز طرح کشوری ضیافت اجرا می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه بازار استان با همکاری حدود هزار و 800 بازرس نظارت می‌شود اظهار داشت: علاوه بر این تعداد، حدود یک‌هزار و 700 بازرس افتخاری نیز در اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

جمشیدی یادآور شد: عمده نظارت‌ها معطوف به کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و زائران از جمله برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و روغن است.

وی از آغاز طرح توزیع مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و گفت: در این طرح که از دیروز آغاز شده است، مرغ منجمد با قیمت مصوب 51 هزار ریال به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

معاون استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: محدودیتی برای توزیع مرغ منجمد وجود ندارد و در صورت تقاضا، امکان عرضه آن از طریق تعاونی‌های مصرف فراهم است.

به گفته وی همچنین میزان قابل توجهی برنج، شکر و گوشت قرمز نیز از طریق فروشگاه‌های منتخب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

جمشیدی بیان کرد: برای تسهیل در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیازشان، دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل نمایشگاه بین‌المللی و نیز خیابان نخریسی مشهد پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نیاز بازار در ماه‌های آتی انجام شده است و مشکلی درخصوص ذخیره‌سازی کالاهای اساسی وجود ندارد.

وی یادآور شد: از فرمانداران خواسته شده تا با همکاری ادارات و اصناف، نسبت به نظارت بر بازار در شهرستان‌های متبوع خود اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/70004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول