اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه‌ بافت:

فضای برادری و برابری باید در انتخابات حاکم باشد

امام جمعه بافت گفت: بعد از اتمام انتخابات باید فضای برادری و برابری حاکم باشد.

فضای برادری و برابری باید در انتخابات حاکم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در ‌جلسه‌ کاندیداهای شورای شهر بافت با اشاره به سخنی از امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) اظهار داشت: اختلاف و تفرقه از عوامل هلاکت و ذلیل شدن و وحدت، همدلی و دوستی مایه پیشرفت و سرافرازی ملت‌های قبل است.

وی افزود:‌ در بین ناظران صندوق‌ها و هیئت‌های اجرایی جو امانتداری و صداقت بود و آنها خیانت نمی‌کنند از عوامل تدین و خوب بودن امانتداری، وفای به عهد و راستگویی است.

ابراهیمی تصریح کرد: ‌نباید برای اینکه دیگران رشد کنند، پل شوید بدون اینکه خدا را در نظر بگیرید از بین شما سی و چند نفر فقط هفت نفر برای شورا انتخاب می‌شود، پس باید فضای رقابت سالم کنونی بعد از انتخابات به فضای رفاقت و همیاری تبدیل شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: ‌خدا رو شکر فضای شهر فضایی آرام و برادری است، کسانی که راضی به کار قومی باشند اگر آن کار خوب باشد، ثواب می‌برند و اگر بد و گناه باشد در آن گناه شریک هستند.

امام جمعه‌ بافت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام انتخابات باید فضای برادری و برابری حاکم باشد.

‌علی محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافت گفت: بینش و فرهنگ خوب مردم به امنیت شهرستان کمک کرده است که پلیس هم در این امنیت نقش داشته است.

وی عنوان کرد: همان طور که تاکنون آرامش حاکم بوده تا لحظات باقیمانده به انتخابات هم همین نظم و آرامش حاکم باشد و وقتی فرصت تبلیغات تمام شد، دیگر ستادها بسته شوند و تجمعی نداشته باشیم و سد معبر هم درست نشود، زیرا نارضایتی مردم را در بر دارد.

فرماندار بافت در این جلسه گفت: من نمی‌گذارم حتی یک رأی هم از کسی ضایع شود و بعد از فرصت تبلیغات هم ستادها بسته و تجمع نباشد که خلاف قانون است.

محمدعلی بهروز در مورد اعلام نتیجه‌ اذعان داشت: بعد از انتخابات سعی می‌کنیم هر چه زودتر نتیجه به اطلاع عموم برسد.

انتهای پیام/2446/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول