اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-287

علیپور: 4800 نفر در مازندران بر انتخابات شورا نظارت می‌کنند

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شهر و روستای مازندران گفت: چهار هزار و 800 ناظر، 200 سر ناظر و 195 بازرس ویژه انتخابات شهر و روستای مازندران را نظارت می‌کنند.

علیپور: 4800 نفر در مازندران بر انتخابات شورا نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کمال علی‌پور صبح امروز در همایش بازرسان هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مازندران اظهار داشت: حدود پنج ماه گذشته فعالیت هیئت نظارت بر انتخابات شکل گرفت و جلسات و کلاس‌های آموزشی مختلف و منظمی با هیئت نظارت برگزار شد.

وی افزود: مازندران رتبه اول کشور را در بحث آموزش و اطلاع‌رسانی به کاندیدا کسب کرده است و هیئت نظارت بر انتخابات یک ارتباط هماهنگ با دستگاه‌های اجرایی و ستاد انتخابات کشور دارد.

علی‌پور با بیان اینکه در 24 خرداد، استان مازندران حماسه پررنگی را رقم می‌زند، تصریح کرد: 4 هزار و 800 ناظر، 200 سرناظر و 195 بازرس ویژه، انتخابات شهر و روستای مازندران را نظارت می‌کنند.

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا با اعلام اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها 85 درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند، گفت: دو میلیون و 68 هزار و 843 نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

وی خاطرنشان کرد: 17 هزار و 529 نفر در شهر و روستا کاندیدا شدند که این میزان نسبت به دوره سوم شش درصد افزایش داشته است.

علی‌پور به حضور پررنگ کاندیداها در این دوره اشاره کرد و افزود: حضور پررنگ کاندیدا نشان می‌دهد انقلاب ما پویا و سرزنده است و راه خود را می‌رود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شهر و روستا در مازندران اذعان داشت: نظارت سه هزار و 691 صندوق اخذ رای در استان به عهده هیئت نظارت به انتخابات شهر و روستا است.

انتهای پیام/86016/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول