اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسمی انجام شد

معرفی معاون جدید وظیفه عمومی نیروی انتظامی فارس

با برگزاری مراسمی معاون جدید وظیفه عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس معرفی شد.

معرفی معاون جدید وظیفه عمومی نیروی انتظامی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده انتظامی فارس ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی این استان اظهار داشت: خدمت به خلق برای پلیس نوعی عبادت است که توشه آخرت را فراهم می‌آورد.

سردار سیروس سجادیان با اشاره به اینکه لباس پلیس مقدس است، اظهار داشت: تنها افرادی که لیاقت خدمتگزاری به مردم را دارند به این لباس ملبس می‌شوند.

سجادیان بیان کرد: پرسنل وظیفه عمومی این استان باید رفع مشکلات مردمی، ترغیب جوانان برای حضور در خدمت وظیفه عمومی و اخلاق خوش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس همچنین به تقدیر از هشت پدر نمونه شاغل در نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: مراسم تقدیر از پدران نمونه به مناسبت روز میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهار نفر از پدران نمونه در حال خدمت هستند و چهار نفر دیگر از افرادی خواهند بود که به رتبه افتخار‌آمیز بازنشستگی نائل آمدند و سرهنگ امان‌الله مجاب، رئیس سابق معاونت وظیفه عمومی فرمانده انتظامی استان یکی از این پدرها است.

سجادیان خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر از پدران نمونه به مناسبت روز میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر در محل مجتمع شهید فعال واقع در بلوار احمدی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ امان‌الله مجاب، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس که به رتبه بازنشستگی نائل آمده است تقدیر و سرهنگ محمدباقر دهقان به عنوان معاون جدید این مرکز معرفی شد.

انتهای پیام/2448/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول