اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای فرهنگی، اجتماعی منطقه 20 مطرح شد:

برگزاری سه جشنواره بزرگ در جنوب شرق تهران

در شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جنوب شرق استان تهران در ارتباط با برگزاری سه جشن بزرگ شامل جشنواره شوق انتظار، جشنواره اوقات فراغت و جشنواره ورزشی در منطقه 20 هماهنگی و تصمیم گیری شد.

برگزاری سه جشنواره بزرگ در جنوب شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در این جلسه حسین خوش‌اقبال قائم مقام شهردار جنوب شرق تهران ضمن تبریک حلول ماه شعبان، ماه عبادت و بندگی و عشق و رحمت خداوندی و اعیاد بزرگ و مقدس پیش رو و همچنین میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) به‌عنوان محبوب انسان‌های حق‌جو، نسبت به برگزاری مطلوب ویژه برنامه‌ها و جشنواره‌های یادشده و جشنواره شوق انتظار در سطح محلات و مشارکت بیشتر در ایجاد شور و شعف عمومی در محیط شهری تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به تغییر نگرش مدیریت شهری و تبدیل شهرداری تهران از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی ابراز داشت: طی سال‌های گذشته شهرداری تهران به مساجد و خانه محلات ورود پیدا کرده که شاهد آثار اجتماعی و فرهنگی مثبت آن بوده‌ایم و در واقع نقش اصلی را خود مردم ایفا کرده‌اند.

در ادامه حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی جنوب شرق استان تهران با تاکید بر تعامل و هماهنگی اعضای شورای فرهنگی در برگزاری مطلوب جشنواره‌های بزرگ بیان داشت: اجرای این برنامه‌ها نیاز به همکاری کلیه اعضا، مسئولان، کارکنان و مشارکت مردم دارد.

وی همچنین به برگزاری سامانه‌های نشاط در محلات منطقه با اجرای برنامه‌های شاد و برپایی غرفه‌های جداگانه نیز اشاره کرد.

شایان ذکر است، نورپردازی و آذین بندی ساختمان‌های اصلی، شهرداری نواحی، سرای محلات، مجموعه‌های ذیربط، برگزاری مسابقه جهت انتخاب بهترین کوچه، محله و مسجد از نظر تزئینات و آذین‌بندی، شناسایی و معرفی مشاغل فراموش شده، تهیه تراکت، بروشور و ... در سطح محلات در ارتباط با الگوی مناسب تزئین و عدم استفاده از لوازم غیر استاندارد و ... از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

انتهای یپام/2462/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول