اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد لنکرانی در گیلان معرفی شد

محمدعلی رمضانی رئیس ستاد انتخاباتی باقری‌لنکرانی در گیلان شد.

رئیس ستاد لنکرانی در گیلان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، محمد علی رمضانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گیلان رئیس ستاد انتخاباتی باقری‌لنکرانی در استان معرفی شد.

رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به فعالیت جبهه پایداری استان، اظهار کرد: رویکرد جبهه پایداری در شعارهای اساسی آن هویداست.

وی، شعار عقلانیت، معنویت و عدالت در پرتو ولایت مطلقه فقیه این جبهه را نشانه رویکرد راهبردی جبهه در بعد اجتماعی و فردی دانست.

این مسئول با بیان اینکه جبهه پایداری معتقد و ملتزم به آرمان‌هایی است که در این شعارهای اساسی متجلی شده است، اذعان کرد: کلمه پایداری نیز برگرفته از آیات قرآن کریم و دستورات خداوند حکیم است.

وی استقامت در انتخاب راهی که در نظر گرفته شده و استمرار استقامت در مسیرهای مشخص شده را به معنای پایداری در مسیر راه‌های پر از سنگلاخ و خارها ذکر کرد.

رمضانی، اذعان کرد: جبهه پایداری نه آرمانگرای محض است و نه عملگرای محض، بلکه عملیات‌های خود را برگرفته از آرمان‌های مقدس دینی و فکری خالص انجام می‌دهد.

وی در مورد احتمال ائتلاف جبهه پایداری با دیگر اصولگرایان، تصریح کرد: جبهه پایداری گزینه، ذوق، علاقه و تلاش برای پیروزی کاندیدای اصلح خود را اعلام و آغاز کرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گیلان افزود: این جبهه معتقد است که باید برای شناخت فرد اصلح اقدام و تلاش کرد تا او به جامعه تعرفه و شناسانده شود.

وی با اشاره به اینکه خواص و نخبگان وظیفه دارند اینگونه اشخاص را شناسایی کرده و به جامعه معرفی کنند، خاطرنشان کرد: کشف اصلح اقدامی همگانی است.

رمضانی یادآور شد: جبهه پایداری به عنوان یک مجموعه خوش‌فکر و سالم و ولایی، نسبت به کشف و شناسایی اصلح اقدام کرده است.

وی باقری‌لنکرانی را فرد اصلح جبهه پایداری عنوان کرد و متذکر شد: تبلیغ و تعرفه و شناساندن وی برای جبهه و علاقه‌مندان به گفتمان انقلاب اسلامی امری شرعی، منطقی، عقلانی و انقلابی است.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول