اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان عنوان کرد

200 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام مهر

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: انتظار می‌رود پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده مهر که پیشرفت هر یک متغیر است با تخصیص 200 میلیارد تومان در آینده نزدیک افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

200 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام مهر

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از 53 پروژه نیمه تمام مهر ماندگار در استان اصفهان تعدادی افتتاح شده و برخی نیز در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان پروژه‌های مهر ماندگار نیمه‌تمام مختلفی وجود دارد ‌که انتظار می‌رود با اقدامی جهادی، پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شود تا اگر تعداد اندکی از پروژه‌ها ناتمام باقی ماند دولت بعدی آنها را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان یادآور شد: بسیاری از پروژه‌های سفر ریاست جمهوری نه تنها مطابق برنامه زمان‌بندی شده پیش رفت بلکه برخی از پروژه‌ها با اعتباراتی که در مدت اخیر به آنها تخصیص داده شد در حال اتمام است.

جمالی‌نژاد، با اشاره به اینکه در بهمن ماه سال گذشته بیش از 2 هزار پروژه کلان با بیش از یک‌هزار و 280 میلیارد تومان هزینه در سطح استان به بهره‌برداری رسید ابراز داشت: انتظار می‌رود پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده که پیشرفت هر یک متغیر است با تخصیص 200 میلیارد تومان در آینده نزدیک افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تعدادی پروژه ناتمام شهرداری‌های استان اصفهان نیز که به عنوان پروژه‌های خدمات ماندگار هستند در حال اتمام بوده و بهره‌برداری از آن به زودی آغاز می‌شود.

معاون عمرانی استاندار اصفهان در ادامه شناسایی و توجه به شاخص‌های شهری در هر یک از شهرستان‌های این استان را برای پیشرفت و توسعه این شهرستان‌ها امری مؤثر دانست و گفت: شهرستان کاشان به عنوان یکی از شهرهای مهم، تاریخی و گردشگرپذیر در استان اصفهان از بیش از یک‌هزار جاذبه گردشگری بهره‌مند است جاذبه‌هایی که هر یک می‌تواند به عنوان شاخص و یک برند در توسعه و پیشرفت کاشان معرفی شود. 

به گفته وی، برای اینکه شهرهای استان اصفهان توسعه و پیشرفت داشته باشند باید ظرفیت‌ها و شاخص‌های خود را شناسایی کرده و در قالب برنامه‌ریزی‌های کوتاه، میان و بلند مدت خود را در مسیر همان شاخصه‌ها قرارداده و از آن به عنوان برند شهرستان استفاده کنند. 

وی متذکر شد: شهرستان کاشان ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارد که می‌تواند در قالب‌ برندهای مختلف قرار گرفته و با آزاد شدن ظرفیت‌های آن، این شهر می‌تواند در مسیر رشد و توسعه گام بردارد.

انتهای پیام/2406/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول