اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

حماسه آفرینی مردم استکبار را حیرت‌ زده خواهد کرد / اصولگرایان وحدت خود را تقویت کنند

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ جریان و فرد خاصی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نخواهد کرد، گفت: حماسه آفرینی مردم در انتخابات، استکبار را حیرت زده خواهد کرد.

حماسه آفرینی مردم استکبار را حیرت‌ زده خواهد کرد / اصولگرایان وحدت خود را تقویت کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز 24 خرداد اظهار کرد: دیدگاه‌های مختلف کاندیداهای ریاست جمهوری موجب حضور مختلف همه سلیقه‌ها در عرصه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به ائتلاف اصلاح طلبان و حضور یک کاندیدا از این جریان در عرصه انتخابات آیا اصولگرایان نباید به اجماع برسند؟ گفت: برای انتخاب آسان‌تر مردم اگر تعداد دیگری از اصولگرایان هم با توجه به مطالبه مردم از عرصه کناره‌گیری کنند شرایط بهتر خواهد بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه امکان انتخاب برای تمام سلیقه‌ها وجود دارد تصریح کرد: ان‌شاءالله که مردم با حضور پرشور خود فردی که شایسته سکانداری قوه مجریه در دوره پیشرفت و عدالت است را انتخاب خواهند کرد.

*پیش‌بینی انتخاب رئیس جمهور در دور دوم

وی در خصوص آرایش فعلی کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: به نظر می‌رسد با این آرایش فعلی انتخابات دومرحله‌ای خواهد شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا سپاه از کاندیدای خاصی حمایت می‌کند تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ جریان و فرد خاصی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نخواهد کرد.

*مهم‌ترین هدف سپاه حضور حداکثری مردم است

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف سپاه اصرار بر حضور حداکثری و مشارکت فراوان از سوی ملت ایران است خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم فردی که شاخص‌های مقام معظم رهبری را داشته باشد از سوی مردم انتخاب شود.

وی تاکید کرد: سپاه به صورت مصداقی از هیچ کسی حمایت نکرده و از هرگونه تخریب کاندیداها به شدت دوری می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص حضور پرشور مردم در روز 24 خرداد اظهار کرد: ملت ایران همیشه شگفتی آور بوده و در صحنه‌های مختلف حماسه آفرینی کرده‌اند.

*قدرت ملی نظام در عرصه جهانی به انتخابات بستگی دارد

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه قدرت ملی نظام جمهوری اسلامی و توانمندی مسئولان برای مقاومت در برابر دشمنان به میزان مشارکت مردم بستگی دارد خاطرنشان کرد: قطعا مردم در 24 خرداد حماسه‌ای خواهند آفرید که دنیای استکبار و متجاوز را حیرت زده و غافل خواهد کرد.

وی همچنین به ضرورت شرکت مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: مردم با دقت بیشتری کاندیداهای شوراهای شهر و روستا را بررسی کنند و به کسانی رای دهند که اهتمام آن‌ها خدمت بیشتر به مردم باشد.

انتهای پیام/78008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول