اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل در فارس تاکید کرد

لزوم همگرایی میان نامزدهای اصولگرا در زمان باقی‌مانده

رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل در فارس بر لزوم همگرایی میان نامزدهای اصولگرا در زمان باقی‌مانده تاکید کرد و گفت: لازم است که در اندک زمان موجود برای تحقق همگرایی میان نامزدهای اصولگرا گام جدی و عملی برداشته شود.

لزوم همگرایی میان نامزدهای اصولگرا در زمان باقی‌مانده

روح‌الله نجابت امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به کناره‌گیری محمدرضا عارف از عرصه انتخابات، اظهار داشت: با توجه به وضعیت پیش‌آمده و انصراف آقای عارف از عرصه انتخابات و شرایط پیشرو، بار سنگین مسئولیت به دوش کسانی است که به جریان اصولگرایی دلبستگی و وابستگی دارند و باید توجه داشت تا با تدبیر مناسب کشور روی ریلی غیر از  ریل جریان اصولگرایی حرکت نکند.

وی افزود: طبق نظرسنجیهایی که نهادهای گوناگون درباره انتخابات انجام داده‌اند، به نظر میرسد که  ضرورت دارد افرادی که خودشان را در دایره اصولگرایی می‌بینند و نامزد انتخابات هستند در راستای ایجاد فضای وحدت و یکپارچگی برای حضور یک نامزد واحد جریان اصولگرایی در انتخابات، با تصمیمی هوشمندانه، از برخی ایده‌آل‌ها به خاطر مصلحت‌های موجود اغماض کنند.

نجابت ادامه داد: اگر رئیس جمهور بعد از کسانی باشد که به جریان اصولگرایی و گفتمان انقلاب و نظام، دلبستگی ندارند، برای اصولگرایان در چهار یا هشت سال آینده به دلیل اینکه در این مقطع تصمیم هوشمندانه‌ای اتخاذ نکردند، افسوس و حسرت باقی می‌ماند.

رئیس ستاد‌ انتخاباتی حداد‌ عادل در استان فارس تصریح کرد: با اینکه دکتر حداد‌‌ عادل به زعم خود و اطرافیانش، گزینه اصلح بود اما به دلیل ضرورت و نیازی که احساس شد، از عرصه انتخابات کناره‌گیری کرد که این کار تجسم کاملی از رفتار اصول‌گرایانه بوده، چراکه وی از ایده‌آلی که داشت، صرف‌نظر کرد تا شرایط به ضرر نیرو‌های انقلاب و معتقد به نظام رقم نخورد.

وی همچنین به سخنان آیت‌الله مصباح‌یزدی در 21 فروردین امسال که بیان داشت «اگر در انتخابات امر دایر شد بر اصولگرا و اصلاح‌طلب، همگی باید بر روی اصولگرا اتفاق کنند و نظرات دیگر خود را کنار بگذارند و بر روی شخصی اجماع کنند که در مقابل آن‌ها رای داشته باشد» اشاره و اضافه کرد: اکثر علما و بزرگان از جمله حضرات آیات مهدوی کنی، یزدی و مصباح‌ یزدی، بر این نکته تاکید داشته‌اند در زمانی که احساس خطر شود که جریان اصول‌گرایی آسیب جدی می‌بیند، باید مصلحت‌ها را در نظر گرفت.

رئیس ستاد‌ انتخاباتی حداد ‌عادل در استان فارس با اشاره به لزوم همگرایی میان نامزدهای اصولگرا در زمان باقی‌مانده، خاطرنشان کرد: کسانی که خودشان را اصول‌گرا دانسته و ضرورت حضور اصول‌گرایان را در راس قوه‌ مجریه احساس می‌‌کنند، لازم است تا در اندک زمان موجود برای تحقق همگرایی میان نامزدهای اصولگرا گام جدی و عملی بردارند.

به گزارش فارس، در چند روز اخیر، جامعه روحانیت بسیاری از شهرستان‌های فارس از جمله جامعه روحانیت شیراز و کازرون بر اصلحیت دکتر ولایتی تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول